marcuus Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Jeg er i ferd med og bygge om min e46. Og nå har turen kommet til stereo. Men har fått en lite problem i fremdørene. De elementene jeg har kjøpt er for dype til og passe inn i dørere, så de butter i stålet inne i døra. Fått tak i noen spacere i spon men etter og ha montert på de så ser man fort at det ikke blir noe pent. og i tilegg er de så brede at jeg ikke får opp hanskerommet uten og åpne døra.. Noen som har noen tips/forslag til hvordan jeg kan få dette pent? Noen som har erfart det samme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the_dragon_no1 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 hmm.. hvordan er insiden av dørene ? plast , skin ? kan jo trekke skin over spacerne, og stiffte dem fast... få se ett bilde da :) Siter "The Green Beast" ~ prosjekt tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 jeg har ingen bilder her nå. men skal ta bilde i morgen og vise deg jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg