Rebell Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Varsellampa for bremsen begynte å blinke. Var for lite bremsevæske. For ca ei uke siden fylte jeg opp til maxmerket, og lyset kom bort. Men nå har varsellampa begynt å blinke igjen. Sjekket væskenivået, og det er uendret. Blinker spesielt når jeg svinger til høyre, i oppoverbakker og når jeg svinger til venstre mens jeg kjører i nedoverbakker.... Forslag hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 hvordan ser lampen ut da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Hitman Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Kan være slitte bremser, eller luft i systemet. Prøv å luft alle kaliperne. /hit Siter Inside every small problem is a large problem struggeling to get out. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Du har vel å sjekke bremseklosser som neste steg på detektivlista? Byttet bremseklosser foran på audien i sommer, og da sa de at man kunne kjøre rimelig langt fra det var slitt ned til tråden som utløser sensoren, og til man måtte skifte. Lykke til! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espein Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Begynner vel å hyle/skrike om klossene er veldig slitt. Hos meg var klossene bak slitte så det hyla når jeg kjørte, så hekta de seg fast etterhvert og til slutt var det ikke igjen verken belegg eller klosser. Fikk skifta tidsnok heldigvis! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Begynner vel å hyle/skrike om klossene er veldig slitt. Hos meg var klossene bak slitte så det hyla når jeg kjørte, så hekta de seg fast etterhvert og til slutt var det ikke igjen verken belegg eller klosser. Fikk skifta tidsnok heldigvis! Du har tydeligvis ikke varsellampe? Som diagnostiserer etter lyden mener jeg.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
QuattroDriver Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Er vel ikke varsellampe/ledning til bremsene bak, er det? Siter '91 Audi 100 2,8E Quattro Sedan (C4) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
REVLimit Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Er vel ikke varsellampe/ledning til bremsene bak, er det? Nei Siter 4 ringer, 5 høl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rebell Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Når jeg bytta til vinterdekk hadde jeg ikke nok korte bolter så jeg måtte bruke noen av de som jeg bruker på sommerhjulene. De er jo litt lengre. Mulig at jeg tar borti abs-sensoren eller noe? Måtte bruke noe lengre bolter på H.B og H.F. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mills_kaviar Skrevet Januar 25, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2009 Lampa lyser på min og, men der mangler det en bremsekloss på den ene siden av skiva så den har slitt seg igjennom stempelet på caliperen og all bremsevæske har lekt ut.. i tilleg så hadde sylinderen slitt seg inn i skiva ca 0,5 cm så det var en enorm slitekant:) holder på og fikse det nå. fant du ut av feilen foresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg