merce-123 Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=521127 tok bilen hans fyr og sprengte deretter, hvilke skader er det som er gjort her? noen her på forumet? merk at spinning/sladding/herjing assosieres med råner! Jeg ler godt, veldig rart at ordet råner får dårlig rykte. Hvorfor står det aldri soss ødela homo sapiens' rykte og burde vært skutt eller noe sånt? forresten, hamar arbeiderblad er mer objektive enn vg:titties: Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar KRC Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 utagerende råning :hammer Siter Volvo 240 1991 b230f/ft turboprosjekt Volvo 142 - b20 - 1968 - Prosjekt Volvo 242 - b19 - 1975 Bruksbil/til salgs Kia Ceed TX - 2008 - 1,6CRDI - bruksbil Peugeot Expert - 2002 - 2.0 td - arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 jeg regner med at det blir spennede neste år på rudskogen når nm i "råning"(breisladden) skal skje?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Det var vist ei grassrullebane. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 det forklarer jo litt mer ;) spor i asfalten lager flya når dem lander, så så ikke helt problemet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 det forklarer jo litt mer ;) spor i asfalten lager flya når dem lander, så så ikke helt problemet :) haha, ja, gikk i samme fella sjøl.... Men dette må være litt av en nisse?! Hvor lurt er det å spinne rundt på flyplass av grass? da BER du jo om bråk og stress i etterkant, men det finner jo klovnen ut av. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Passe bra gjort ja... Forbanna tulling Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 forresten, bare en liten liste over overskriftene som vg posterer om rånere: -Råner ødela flyplass - Råner sex-dømt - fikk tilnavnet «Jæren Gigolo Service» -En litt ivrig råner råner som lagde bråk hele natten litt artig vinkling syns jeg hvorfor står det ikke hva han jobber med, navn og alder, eller noe annet enn AKKURAT råner? er vel tusen andre ting som kunne blitt skrevet?! sosser er jo en minoritet med skinkeriddere som er egoistiske og selvopptatte? men som faktisk ikke tør å innrømme at dem er sosser? eller har jeg skutt utenfor skyteskiva? DET syns jeg er godt gjort, ingent tør å innrømme det... Jeg er sikkert harry og er en råner, så får folk tenke hva dem vil og forhåndsbedømme meg etter deres beste evne. Kanskje jeg har misforstått hva en råner er/betyr... Men hva med sosser? er det egentlig folk med mindreverdighetskomplekser, som ser opp til "kremen" i samfunnet og vil ligge øverst i samfunns-hierarkiet? som vil være som kremen, men ikke når helt opp? De rike/store gutta, er jo faktisk dem som kler seg i rimelig vanlige klær(som har overgått syltetøy-strikker,brunkrem osv) nå skal jeg prøve for en gang skyld, å ha en reell diskusjon, vi må ha noe begreps-analyser osv her trur jeg... personlig mener jeg en råner, er en person med stor bilinteresse, som kjører bil(ikke nødvendigvis gammel) og som drar ut i helgene og står side om side, prater bil og ser hva som skjer i byen(selvfølgelig finns det kriminelle,tapere/vinnere der også), Så spiller man danseband/country, noen ganger trance, og spiller opp med litt skikkelig tradisjonsmusikk for folk og andre bilinteresserte rånere. fikse opp biler, stille ut og kjøre hører også med. Da vil jeg høre deres mening, så holder vi oss saklig og ikke(dra til helvette, tissen din er liten) osv. tråd.. skal prøve å holde meg i skinnet denne gangen. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 sosser er jo en minoritet med skinkeriddere som er egoistiske og selvopptatte? men som faktisk ikke tør å innrømme at dem er sosser? Skjønner ikke den soss vs harry-mentaliteten din, hvorfor alltid trekke inn sosser? Sosser er (heldigvis) stort sett pubertale fjortisser som vokser det av seg :) Selv mener jeg at råner er for vidt begrep. Man kan både bruke råning som et begrep på en som er harry, må ha spygrønn eller oransj bil og kler seg deretter, eller råner/rånings på en som liker å ta seg en kjøretur uten mål og mening for å titte på andre biler.. På engelsk sier de jo å cruise, her blir det å råne, men bilinteressert og råner kommer jo fort sammen på norsk. Tror ikke nødvendigvis råner må brukes i kombinasjon med harry, hvis man råner rundt er man jo en råner uavhengig av klesstil, bil osv :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Sosser er (heldigvis) stort sett pubertale fjortisser som vokser det av seg :) Eirik Vil høre litt hvem som blir hissige på grøten, når vi ser på det stikk motsatt av hva journalistene og "folk" framhever det som. Det du skriver over er jo en mulighet ja. Ville bare høre hva grunnen til at alt med råner i seg, skal framstilles som noe pedofilt, trygdesnyltende og negativt. Bare sjekk VG's skriverier..Det har jeg lurt på i flere år faktisk. Er forsåvidt helt enig med det du skriver der. Men evig bra det han fra Jæren blei kalt: Jæren gigolo service! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Holder med deg i teorien din om råner Biring. Men med engang det skjer noe svære greier og aviser får snusen i at det er biler med i bildet legger de som oftest skylden på rånere... Men hvorfor? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Nå er det MANGE som tror at herjing/børning/sladding etc er synonymt med det å råne da. Traff et par stykker fra jobben sist helg, og de lurte på hva jeg drev med. Sa jeg bare var ute og råna litt, så fikk jeg beskjed om at snuten var i sørl.parken, så jeg måtte ikke råne der ihvertfall (?) Øøøh, ok.... Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Nå er det MANGE som tror at herjing/børning/sladding etc er synonymt med det å råne da. Traff et par stykker fra jobben sist helg, og de lurte på hva jeg drev med. Sa jeg bare var ute og råna litt, så fikk jeg beskjed om at snuten var i sørl.parken, så jeg måtte ikke råne der ihvertfall (?) Øøøh, ok.... råning er vel strengt tatt rundepressing/rekkeprat da. Burninga er jo bare en liten del, resten er det sosiale piss-preiket,se hva som skjer osv:) er koslig det i helgene. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 råning er vel strengt tatt rundepressing/rekkeprat da. Burninga er jo bare en liten del, resten er det sosiale piss-preiket,se hva som skjer osv:) er koslig det i helgene. Er det jeg og mener. Har jo flere ganger hørt fra "de utenfortående" om at en fyr "råna" så jævlig i rundkjøringa i stad, var bare røyk og bla bla bla... ;) Jeg har en tendens til å ende opp på en eller annen bensinstasjon jeg, også ta noen runder i nærområdet, også tilbake til bensinstasjonen igjen :? Siter 94 BMW E36 316i compact 94 Opel Astra 1.6si sedan (Død) 8? Lånt Ford Fiesta 1.0 Idiotibil (Pyntet med teip og levert tilbake) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona-B-Power Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Råner ødela flyplass hahahahaha! nå har jeg hørt det også, skulle tro han råneren hadde kanoner... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg