marcuus Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Tenkte og sote rutene i bilen min. Men har aldri gjort dette før. Noen som har noen tips og erfaringer? hvor burde jeg kjøpe det? osvosv. Takker for alle tips!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Biltema: billig og greit, men må nok ha et-par forsøk før det blir bra SeBra(f.ex): dyrt og enkelt(du gjør jo ingenting), blir bra Ellers er det god del tråder om det, søk litt ;) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Takk skal du ha! Men er det forskjellig "styrke" på forskjellige filmer? for vil ikke ha helt svart. men litt innsyn hadde vært kjekt. hvis du skjønner hve jeg mener:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 man får forskjellige typer sot ja. alt fra 4% gjennomtrenging til 95%. jeg selv har 43%. :) litt dårlig bilde. vintermodus bilde og da, grunnet de stygge 1000meterne! :P men ser nå at det er sotet ruter. :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 man får forskjellige typer sot ja. alt fra 4% gjennomtrenging til 95%. jeg selv har 43%. :) litt dårlig bilde. vintermodus bilde og da, grunnet de stygge 1000meterne! :P men ser nå at det er sotet ruter. :) er selvfølgelig accorden. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcuus Skrevet Oktober 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 hehe, skjønte det;) det er neimen ikke dumt ut. Hvor har du kjøpt det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 hehe, skjønte det;) det er neimen ikke dumt ut. Hvor har du kjøpt det? biltema sot til 99 kroner. :) faktisk god å billig sot! :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg