Modlendingen Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Ja, då har eg kjøpt meg bil, blei ein Ascona C Combi Coupè 1,8GT som eg har kjøpt for 1500 kroner av søskenbarne, då den skulle vekk, og den ikkje er moden for skrapen endå tykkjer eg. Bilen er rullemåla blå, med Opel klistremerke på sida:mat Skikkele interiør e da og, GT interiør med god sidestøtte i setene, og gleder meg til å hente den snart!!! Skal bli kos!!! Planen er å ha bilen til å skru litt på og lærekøyre, gidder ikkje koste på den så altfor mykje endå, men kanskje ein dag viss det visar seg at det er mindre rust enn vanleg :-P Bilder kjem når eg har fått henta bilen. Kommenter gjerne og gi tips ;-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Oktober 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2008 Greie bil dette. Hadde en sån i mine ungdomsår. 86mod. Dette var i 97, så bilen var ikke så gammel da. :) Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Hehe, nei, skal hovedsakle ha den til lærekøyring og sånt, men har vore innpå tanken å få tak i ein anna bil, og ribba Asconan og bygd om til 4x4 eller til 2,5V6 frå Vectra eller noko sånt :-P Men tiden vil vise :-p Har iallfall mindre rust enn den Ascona C 1,6 som me har på skulen... Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Då var bilen henta, gjekk som ei kule heimatt, men litt småfiks er det som venta. Instrumentlys lyste av og til alt etter kva vaskebrett me traff, eine pæra bak var gått, må få nytt batteri då me lånte batteriet til onkel, og motoren brukte litt olje av og til. Men fekk med 3 sett med dekk, sommardekk, piggdekk og piggfrie vinterdekk, så har gjort ein bra handel:thumb Blir bilder imorgon då det er lyst att ute ;-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Bare vær forsiktig med rustløseren, så det ikke kommer noen dråper på bilen. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Oktober 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Fekk tatt nåken bilde idag dao, e litt dreten, men faor so vera. Ekje galen bil te 1500 kroner, med 3 sett dekk i tilleg :-P Kom gjerne med tips og kommentarar, alltid like kjekt :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Oktober 31, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2008 Nokon som veit kva felgar som kan passa på denne her??? Evt har liggande. Kan ikkje køyre rundt med stygge stålfelgar på sommaren:-p Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ingen som veit om felgar??? Må få sveisa rusta på den, fikse anlegget og evt litt lett styling. Vectra 2000 fangar framme veit eg passar med litt modifikasjon, men bakfangar??? Finnst det noko som passar. Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 4x100 Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Boltsirkelen du meinar der??? Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Boltsirkelen du meinar der??? Jepp Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 OK, får sjå kva eg finn :-P Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2008 Då var Asconan parkert under tak, i redskapshuset, så nå står den tørt. Skal jekke den opp og sette den på bukkar å sjekke bremsene pga dei henger, og så ein rustsjekk. Er eindel i kanten på hjulbogar såg eg og, og sikkert meir, men blir vel til å kappe bort og sveise i nytt, og evt montere skjørt på den. Så får me rydde og vaske, før me begynner å koble opp anlegg i han :ratatatat Så får me sjå vidare utover, det som er drit med den plassen den står, det er ikkje varme eller straum, så må sjå om eg får flytta han inn ein annar plass med sveiseapparat då ein periode. Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet November 19, 2008 Rapporter Share Skrevet November 19, 2008 Hva med å oppgradere bremsene forann når de først skal byttes ? Mener skiver caliper og bremseklosser fra Vectra 2000 eller kadett E GSI 16V er bolt on. Da får du 256x28mm ventilerte skiver i forhold til dine Ø236X20mm skiver. Ser du finner pakker med vectra 2000 skiver og klosser til en hyggelig pris hos carparts.no. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet November 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2008 Trur ikkje dei er utslitte, men veit ikkje, er vel det at stempla henger att ute, skal prøve å ta dei ut laurdag viss eg får tid, og så om dei bevegar seg lett, så får me sjå. Har ikkje tenkt å bruke så mykje peng på den, var egentleg på jakt etter bakhjulstrekk, og kjøper kanskje ein og for å ha i tilegg. Så får me sjå. Styling til Ascona C CC då? Finnst det, gjerne brukt eller billig. Iallfall sideskjørt, frontfanger frå Vectra 2000 skal passe meinar eg. Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg