Gå til innhold

Robert sine prosjekter

Ranger emnet

RRS

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

I går ble min senator drept :/ angrer litt. Men Men er jo bare og kjøpe en til. min var ille. men faktisk bedre en din,hvertfall når det gjelder rust, men hadde litt feil, som jeg ikke skjønte noe av. bytta hele bremsesystemet og det ble ikke noe bedre, da snakker jeg hver komponent i hele systemet og masse annet ;)

Men uansett hvis du trenger noe deler, er alt nytt i forstillinga på min i fjor, og den ble jo vinterlagret så alt har vel gått maks 10 mil. også har jeg mye annet nytt. 4 nye calipere. omega 3000 24v calipere. ja sport stoler.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan bil er den recaro stolen fra??

Stolen har stått i en eldre mercedes sykebil, sto på pasasjersiden faktisk:wonder: Tenkte jeg skulle ha den i gamelbilen når den skal på banen.

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Mazda 323 83" grevling

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble min senator drept :/ angrer litt. Men Men er jo bare og kjøpe en til. min var ille. men faktisk bedre en din,hvertfall når det gjelder rust, men hadde litt feil, som jeg ikke skjønte noe av. bytta hele bremsesystemet og det ble ikke noe bedre, da snakker jeg hver komponent i hele systemet og masse annet ;)

Men uansett hvis du trenger noe deler, er alt nytt i forstillinga på min i fjor, og den ble jo vinterlagret så alt har vel gått maks 10 mil. også har jeg mye annet nytt. 4 nye calipere. omega 3000 24v calipere. ja sport stoler.

Kansje det, var jo mye bra deler på den. skal ha for stolene, carbonstolene du tenkte på ja?

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått ut iteriør og dashbord på begge bilene den uka.

DCP_1924.jpg

DCP_1923.jpg

Senatoren

DCP_1944.jpg

Omegaen

DCP_1953.jpg

iteriøret fra senatoren

DCP_1960.jpg

DCP_1961.jpg

DCP_1959.jpg

Noe klipp og lim må påberegnes!

DCP_1957.jpg

DCP_1958.jpg

Skal begynne i morgen med å kartlegge ledningsnettet å finne ut om jeg kan bytte om det før motorbytte. har ikke gjort noe om det var flere kontakter i ledningsnettet akorat.

4x Omega A

2x Senator B

1x Century 80"

1x Passat 00" grevling

Lenke til kommentar
Del på andre sider