antkoma Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 hei alle sammen jeg har en magnat rm mono forsterker hjemme GND skal brukes som minus REM skal brukes som pluss +12v skal brukes som pluss speaker + skal brukes som + på høytalere speaker - skal brukes som - på høytalere input skal brukes såm musikk kilde men hvis jeg skal koble dette opp hjemme inne i stuen hvor skal jeg få 12v i fra? har ikke planer om å ha 12 batteri inne hvor mangen ampher trenger jeg får å drive forsterkeren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antkoma Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 fant andre poster om det samme emne her. fikk svar på alle spørsmål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Da har du sikkert skjønt at det blir dyrere enn å kjøpe en "hjemme" forsterker... Selg den forsterkeren du, og kjøp noe som er beregnet for 220v ;) Jeg er muligens bittelitt int i den forsterkeren, hvis prisen er "riktig" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg