Audi-king Skrevet Oktober 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2008 hallo.. eg har nylig kjøpt meg ein Audi A6 og på den må eg blandt anna bytta tannstag og lenkearmar+ foring forran begge sider.. nokon som har gjort der? er det vanskelig å bytta? visst eg ikkje får tak i brukt del til A6, kan eg bruka dei delene frå ein Audi 100? MVH Sondre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ja til det første og nei til det andre. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-king Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 visst eg skal kjøpa ny lenkearmar, er det det samme som bærearmer på mekonomen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvov40 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 ja, det er det Siter -pocketbike gate racer -pocketbike crosser -mercedes benz 230E (W123) prøver og selge http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospect.pl?nr=2031262;username= -ønsket kjøpt caliper pocket bike og bremse vaier under 300kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
canberra Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Se om du kanskje finner noe brukt på norskbildelesenter =) Sparer kanskje noen lapper tilsammen Siter AUDI a6 1.8T MTM steg3 limousine xNissan 200sx S14 95 SOLGT xE230 W210 Mercedes KONDEMNERT xgolf 3 vr6 SOLGT xGolf gti g60 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-king Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 tusen takk for hjelpen!!!!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-king Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 i dag når eg skulle starta opp bilen så ville den starta, men når eg prøvde å kjøra framover så døde den helt ut.. og når eg prøvde å starta den ville den ikkje starta.. og når eg tilslutt fikk starta den så hørtes den ut som ein traktor og ville ikkje gå på tomgang, den bare dødde ut.. nokon som har peiling på ka feilen kan vera? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Når du har et motorproblem, så kan det være lurt å si hva slags motor det dreier seg om. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-king Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 det er ein AUDI A6 med 1,8 l motor. 5 ventilers og 125 hk. men når eg starta den opp dagen etter problemet gikk den som ei klokke, så veit ikkje eg om det har noko med om det er kaldt ute eller ka.. burde jo egentlig ikkje hatt noko å si. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi-king Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 når jeg stata den her om dagen virka den helt normal igjen, så har ikkje peiling på hva som skjedde her om dagen.. men er 17 og om dessverre liten kunnskap om bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg