ecko Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Hvor mange gir har du spunnet på? Og hvordan bil? Personlig spant vi på 2 gir med Hiace tidligere i dag(samme som vi lå i 170km/t med) diesel uten turbo :D :D :D :D Så, hva er deres rekorder????? Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Burning er teit... Men jeg har spunnet på 3. rett frem på tørr asfalt flere ganger. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Desember 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2003 Kan jeg spørre hva i all verden som fikk dere til å dra en HiAce opp i 170? Den er vel ikke verdens mest stabile kjøredoning i høy fart? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by ecko Hvor mange gir har du spunnet på? Og hvordan bil? Personlig spant vi på 2 gir med Hiace tidligere i dag(samme som vi lå i 170km/t med) diesel uten turbo :D :D :D :D Så, hva er deres rekorder????? Ikke si at du kjenner Joachim, og jobber på Sporten Elektriske... og den gangen dere lå i 170 km/t hadde dere fult av hvitevarer baki bilen? ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Børnerud'n Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 spønne ut 4. gir med en orginal sirævva 2.0L.. :) på snø:D ryk litt av det og faktisk når du har stått lenge nok med speedometeret i bånn. Siter '80 Ascona B '79 Mercury Capri og en halv sønderskutt '74 Volvo 142 BilCrossbil! ---------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidlund Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Hmm... Stå i ro og bare burne... Bascona 3. gir flat pedal. Da ble det MYE røyk:D Klarer vel 4. og, men men.. Spinne gjennom svinger, det er gøy. Alle bilene i min sign. har jo selvsagt vært burnet med på tørr asfalt i 2. gir. Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Og hvordan får man en Hiace diesel (uten turbo) opp i 170km/t? En D4-D(Skal være en rød D der, dvs IC) kanskje, men....... Har hatt sladd slik at antispinn lyset kom på i 12. gir. Det er vel min rekord. Hadde vel også rekord i høy puls, og nesten rekord i våte underbukser:o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Nismo Og hvordan får man en Hiace diesel (uten turbo) opp i 170km/t? En D4-D(Skal være en rød D der, dvs IC) kanskje, men....... Har hatt sladd slik at antispinn lyset kom på i 12. gir. Det er vel min rekord. Hadde vel også rekord i høy puls, og nesten rekord i våte underbukser:o Hvis ecko er personen som kjører ut varer for Sporten Elektriske så har jeg fått bekreftet dette av en i klassen som er med å kjører ut varer. Det var visstnok med massevis av hvitevarer baki... uten varene hadde de ikke fått den opp i 170 hvis jeg ikke husker helt feil. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 NEI, jeg jobber ikke for sporten elektriske, og nei, det var ikke D-4D. Anngående 170km/t vi hadde fin flyt fra Drammen, speedometeret stoppet på 160, men nåla bare fortsatte. Bilen begynte å riste og det oppstod lyder som gjorde at jeg ikke "gadd" å fortsette Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Nismo Har hatt sladd slik at antispinn lyset kom på i 12. gir. 12. gir??:eek: Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Decepe Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by NissanPrimera 12. gir??:eek: tettstega sekvensiell kasse for de som liker dumpventilen sin.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 hehe.. burner ikke jeg, prøver å unngå det... :D morro å se på andre da men.. :D Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefen_ Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Laaars Ikke si at du kjenner Joachim, og jobber på Sporten Elektriske... og den gangen dere lå i 170 km/t hadde dere fult av hvitevarer baki bilen? ;) Jeg kjenner joachim ja. 170 har vi aldri kjørt, men rett over 160 med bilen full av hvitevarer. Det er en Toyota Hiace D4-D (105hk) med firehjulstrekk. Den er ikke stabil i høy fart, og tåler ikek mye hard kjøring, kjørte bremsene varme en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Så du har surra deg inn her og nå jørgen...? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by sjefen_ Jeg kjenner joachim ja. 170 har vi aldri kjørt, men rett over 160 med bilen full av hvitevarer. Det er en Toyota Hiace D4-D (105hk) med firehjulstrekk. Den er ikke stabil i høy fart, og tåler ikek mye hard kjøring, kjørte bremsene varme en gang. hehe, okey... har hørt litt av hvert av kjøreturene deres. Har hørt dere har kjørt forbi her og tuta av og til også... :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg