Nismo Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Decepe tettstega sekvensiell kasse for de som liker dumpventilen sin.. Hadde ikke dumpventil på lastebilen:D Men hadde sikkert vært tøft. Ladet jo 2bar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefen_ Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Jaja, surra meg inn her vettu. tuter avogtil litt med varbilen :p Fikk tatt en civic i røyken da det var snø da, tenk å bli frakjørt av en varebil.... Han tok meg riktignok igjen litt senere, var for sløv til å se i speilet så jeg rakk ikke å gi på tidlig nok. Men ellers så går det fort i svingene av og til, fordekkene var pene i starten av sommersesongen, blir nye til neste år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Var det en rød Civic? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefen_ Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 japp, rød civic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Jeg spant piruetter med min gamle mazda GTX.. da viste speedometeret 180kmt.... hadde da 3de gir... Gikk ut av bilen så falt jeg.. så svimmel var jeg. Bilen sto helt på samme punkt og bare spant rundt og rundt... sykt morro :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Asim Jeg spant piruetter med min gamle mazda GTX.. da viste speedometeret 180kmt.... hadde da 3de gir... Gikk ut av bilen så falt jeg.. så svimmel var jeg. Bilen sto helt på samme punkt og bare spant rundt og rundt... sykt morro :) Litt værre det enn min lille tur i en rundkjøring. Vi hadde 75km/t i 2.gir, bilen (en yaris) sto relativt stille Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg