Gå til innhold

Privnivå på en Golf Rallye?

Ranger emnet

TurboDad

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva man må ut med for en Golf Rallye?

Har himmla lyst å få tak på en sånn. Er ikke så nøye om den er noe sliten, for det blir prosjekt av den likevel.

Fikk ikke noe mindre lyst på en sånn etter å ha prøvd GolfG60Synchro sin lille sak. Ganske morsom sak med utmerket balanse under pådrag i svinger osv. Så gikk den noe herrejøsses også.

Så om noen har noen idè om prisnivået på en sånn en, så spytt ut.

Hva koster en sånn i Tyskland evt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboDad

Er det noen som vet hva man må ut med for en Golf Rallye?

Har himmla lyst å få tak på en sånn. Er ikke så nøye om den er noe sliten, for det blir prosjekt av den likevel.

Fikk ikke noe mindre lyst på en sånn etter å ha prøvd GolfG60Synchro sin lille sak. Ganske morsom sak med utmerket balanse under pådrag i svinger osv. Så gikk den noe herrejøsses også.

Så om noen har noen idè om prisnivået på en sånn en, så spytt ut.

Hva koster en sånn i Tyskland evt?

40-80k er vel ikke så veldig langt unna sanheten. De til 40k er ofte slitne med halvgåen lader osv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ga 85 for min (som jeg ikke rakk å ha så lenge)

sinnsykt morsom bil, men for slapp orginalt, tror jeg. :D har aldri kjørt rallye med no annet enn 1.1bar ladetrykk, div trim og skrukompressor jeg....

ove_rallye_02.jpg

finner du en pen rallye, og er entusiast, så kan jeg ikke annet enn å anbefale den :D

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

jeg ga 85 for min (som jeg ikke rakk å ha så lenge)

sinnsykt morsom bil, men for slapp orginalt, tror jeg. :D har aldri kjørt rallye med no annet enn 1.1bar ladetrykk, div trim og skrukompressor jeg....

finner du en pen rallye, og er entusiast, så kan jeg ikke annet enn å anbefale den :D

Jeg er entusiast, og vil ha en Rallye om jeg skal ha en Golf. :D

Fin den bilen din. Spesiellt med de felgene. :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboDad

Har du noe ide om en evt pris på denne da?

Og hvor er Osterøy? :D

Er det utenfor Fredrikstad?

Njaaa... Prøv utenfor Bergen... :D

Prisantydning? Aner ikke.. Men har kjørt forbi der i 2 år nå, og han har ikke rørt den på den tiden..

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bjirn

Njaaa... Prøv utenfor Bergen... :D

Prisantydning? Aner ikke.. Men har kjørt forbi der i 2 år nå, og han har ikke rørt den på den tiden..

Takk for oppdateringen av geografikunnskapene mine :D

Har du noen navn og adresse på duden som eier den?

Ville sette pris på om du kunne gitt meg det.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider