Reodor F Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 sannelig kom veivhuskongen med et innspill igjen når det var snakk om veivhusventilasjon i friluft Da må jeg nesten uttale meg ja. Noe annet ville jo vært tjenesteforsømmelse :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gazoline Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 hehe, da er det jo ikke rart det var trykk der. :P Men ifra "veivhuset", altså røret opp fra blokka går det en slange som forgrener seg, en liten til gassspjeldet, og en stor som går ned til bensinmengdefordeleren( altså etter turbo) Skal jeg da skjøte den store inn så den kommer før turboen? Hva med den lille slangen? ser på 740en til en kamerat at den store bare er kobla til et filter, og ikke inn i før turboen (Et) Siter Volvo 242 Turbo 76` Mitsubishi Lancer 95` Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Skal du ha det som org. så kobles den tykke slangen FØR turbo og den lille setter du en enveisventil på. De er gjerne utsyrt med en pil som da skal peke i retning innsuget :) Er det bare ett filter der så er det modifisert til åpen løsning. Jeg velger å ikke si mer om åpen løsning i stor frykt for å bli satt under press fra de øvre myndighetene ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Skal du ha det som org. så kobles den tykke slangen FØR turboog den lille setter du en enveisventil på. De er gjerne utsyrt med en pil som da skal peke i retning innsuget :) Er det bare ett filter der så er det modifisert til åpen løsning. Jeg velger å ikke si mer om åpen løsning i stor frykt for å bli satt under press fra de øvre myndighetene ;) Du blir holdt under oppsikt Sparess, du blir holdt under oppsikt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Ja har hatt en følelse av å være under oppsikt over lengre tid nå! hehe.. Kan være min "venn" paranoia som lurer meg litt også da! Alltid greit å være på vakt liksom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Har vært på BT mange ganger med slange rett ut, de har aldri sakt nå på det. Det skal ånde, ikke sprute olje ut!! Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Har vært på BT mange ganger med slange rett ut, de har aldri sakt nå på det. Det skal ånde, ikke sprute olje ut!! Det er ikke tillatt å la veivhusgassene gå ut i friluft, så å bruke trafikkstasjonenes inkompetanse for å gi slikt riffraff legitimitet er ikke god stemning... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg