Gå til innhold

Dreie ned stempler...?

Ranger emnet

Gazoline

Anbefalte innlegg

sannelig kom veivhuskongen med et innspill igjen når det var snakk om veivhusventilasjon i friluft

Da må jeg nesten uttale meg ja. Noe annet ville jo vært tjenesteforsømmelse :D

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, da er det jo ikke rart det var trykk der. :P Men ifra "veivhuset", altså røret opp fra blokka går det en slange som forgrener seg, en liten til gassspjeldet, og en stor som går ned til bensinmengdefordeleren( altså etter turbo) Skal jeg da skjøte den store inn så den kommer før turboen? Hva med den lille slangen? ser på 740en til en kamerat at den store bare er kobla til et filter, og ikke inn i før turboen (Et)

Volvo 242 Turbo 76`

Mitsubishi Lancer 95`

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha det som org. så kobles den tykke slangen FØR turbo

og den lille setter du en enveisventil på. De er gjerne utsyrt med en pil som da skal peke i retning innsuget :)

Er det bare ett filter der så er det modifisert til åpen løsning.

Jeg velger å ikke si mer om åpen løsning i stor frykt for å bli satt under press fra de øvre myndighetene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha det som org. så kobles den tykke slangen FØR turbo

og den lille setter du en enveisventil på. De er gjerne utsyrt med en pil som da skal peke i retning innsuget :)

Er det bare ett filter der så er det modifisert til åpen løsning.

Jeg velger å ikke si mer om åpen løsning i stor frykt for å bli satt under press fra de øvre myndighetene ;)

Du blir holdt under oppsikt Sparess, du blir holdt under oppsikt...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på BT mange ganger med slange rett ut, de har aldri sakt nå på det. Det skal ånde, ikke sprute olje ut!!

Det er ikke tillatt å la veivhusgassene gå ut i friluft, så å bruke trafikkstasjonenes inkompetanse for å gi slikt riffraff legitimitet er ikke god stemning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider