960T6 Skrevet Oktober 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 jeg har fjerna innmat i kat på kjerringa's v40, en skoda pickup og 940'en. Ingen av verkstedene jeg har vært på har klart å måle noe forskjell. Katalysator er reint effekttap, og den mister egentlig misjonen sin etter et visst antall kjørte kilometer. Den er da så full av partikler/sot/skit at den slipper det meste igjennom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilgal86 Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 jeg har fjerna innmat i kat på kjerringa's v40, en skoda pickup og 940'en. Ingen av verkstedene jeg har vært på har klart å måle noe forskjell. Katalysator er reint effekttap, og den mister egentlig misjonen sin etter et visst antall kjørte kilometer. Den er da så full av partikler/sot/skit at den slipper det meste igjennom.. kanskje jeg skal fjerne innmaten da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg