Gå til innhold

Inspirasjon dash/interiør :)

Ranger emnet

skralla

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kjerra mi har stått i tre år i garasjen uten og engang blitt hilsa på. Men nå er den ute igjen, og ny motor er på vei inn og Volvo-feberen har starta litt igjen ;)

Dette endte jo med at setene og sikkerthetsbeltene samt det meste av tekstil har blitt fuktig og noen muggflekker har oppstått. Pluss at musa har driiiiiti en miniatyr utgave av eiffel tårnet i hattehylla.

Alt åker på hue og ræva ut nå. Og nye seter, ny hattehylle og alt skal settes inn. Men når jeg først driver på inni cockpitten der, så skal jeg gjøre om dashbordet og instrumentene litt også.

Masse muligheter for hvordan jeg skal plassere instrumenter, målere, brytere, cdspiller(?) osv... Hadde vært moro å sett hvordan Dere andre har gjort det? Skal beholde litt av den originale 240-utseendet innvendig, men litt modding må man jo få lov til ;)

Kanskje dere slenger ut noen bilder av deres løsninger?? :D Hadde vært moro å titta og kanskje fått litt inspirasjon.

Jeg har sett en lignende tråd her for en stund siden, men finner den ikke igjen. Si ifra om Dere har linken dit da ;)

Mvh

Mannen med 240'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri skjønt helt greia med r sport sete trekk, er det skikkelig gromt?

Næ, ta seg råd til et sett med skikkelige stoler ifra sparco eller andre produsenter, da sitter man fast, ikke blir kasta rundt i hele bilen.

Var ikke ment som no negativt til deg altså luigi.

Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brunt interiør i 240 er ti ganger mer sjarm enn R-sport-trekk. Men de med et gammelt brunt interiør bytter ut sitt med et nytt og sort, og hiver inn R-sport-trekk.

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider