skralla Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Heisann! Kjerra mi har stått i tre år i garasjen uten og engang blitt hilsa på. Men nå er den ute igjen, og ny motor er på vei inn og Volvo-feberen har starta litt igjen ;) Dette endte jo med at setene og sikkerthetsbeltene samt det meste av tekstil har blitt fuktig og noen muggflekker har oppstått. Pluss at musa har driiiiiti en miniatyr utgave av eiffel tårnet i hattehylla. Alt åker på hue og ræva ut nå. Og nye seter, ny hattehylle og alt skal settes inn. Men når jeg først driver på inni cockpitten der, så skal jeg gjøre om dashbordet og instrumentene litt også. Masse muligheter for hvordan jeg skal plassere instrumenter, målere, brytere, cdspiller(?) osv... Hadde vært moro å sett hvordan Dere andre har gjort det? Skal beholde litt av den originale 240-utseendet innvendig, men litt modding må man jo få lov til ;) Kanskje dere slenger ut noen bilder av deres løsninger?? :D Hadde vært moro å titta og kanskje fått litt inspirasjon. Jeg har sett en lignende tråd her for en stund siden, men finner den ikke igjen. Si ifra om Dere har linken dit da ;) Mvh Mannen med 240'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Slik er min: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Lækkert texacom ! Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luigi Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 slik har jeg det i min volvo 240 :) trives godt med mitt. Siter MVH Raymond Myrland 940 front ønskes. 960 intriør ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Det er ikke origianlt med cd-spilleren der da! :P Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Ikke med R sport-trekk heller.. Hva er greia med dem egentlig? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg har heller aldri skjønt helt greia med r sport sete trekk, er det skikkelig gromt? Næ, ta seg råd til et sett med skikkelige stoler ifra sparco eller andre produsenter, da sitter man fast, ikke blir kasta rundt i hele bilen. Var ikke ment som no negativt til deg altså luigi. Siter Hvis man ser bort ifra utseende, personlighet og inteligens så er jeg en jævli ålreit type. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Det dekker til stygge seter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lofsbergRacing Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Det dekker til stygge seter? ..med stygge setetrekk? Siter Volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamann Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ville heller hatt de der enn noen gamle opprivde stygge seter. Til jeg hadde handla nye seter da selfølgeligt! Sier ikke at jeg synest de der er tøffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Må da være NOE tøft med trekkene siden folk betaler i dyre dommer for dem, og "alle" vil ha slike? Nettopp.. Smaken er da heldigvis som baken.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exerqtor Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ræva mener du? ;P Siter 1985 Volvo 244 - Bruksbil med stuk 1964 Chevrolet Impala SS - Prosjekt 1967 Volvo Amazon 2dr - Prosjekt 1977/88 Chevrolet Caprice - Raggarvogn 1990 Volvo 245 - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Er jo litt mer sidestøtte med de trekkene.. ikke ekstremt. men litt.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 ..i tillegg så er R-sport trekkene tidsriktige og samtidig original Volvo-vare, noe som iallefall jeg synes er litt viktig. Sjarm.. Det er ikke kult med 18" chrom-spinners på 240(for å sette det litt på spissen). Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Brunt interiør i 240 er ti ganger mer sjarm enn R-sport-trekk. Men de med et gammelt brunt interiør bytter ut sitt med et nytt og sort, og hiver inn R-sport-trekk. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg