-TORE- Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Selvfølgelig gjør de d.. :) svart/grå r-sport trekk med røde sømmer i bra forfatning og svart interiør er vel mye penere enn brunt interiør og de hersens bøttestolene vel.. Orginalt volvo og gode å sitte i. Min mening hvertfall. Men nå er d MYE off topic her synes jeg. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Off topic å diskutere interiør i en tråd om fete interiører? Er jo ingen som legger opp bilder uansett. Alle R-sport-trekka er vel mer eller mindre like hverandre, og ikke alle er vel like godt festet heller.. Men det er iallfall trekk som erstatter de originale trekka, det er ikke add-ons? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Off topic å diskutere interiør i en tråd om fete interiører? Er jo ingen som legger opp bilder uansett. Alle R-sport-trekka er vel mer eller mindre like hverandre, og ikke alle er vel like godt festet heller.. Men det er iallfall trekk som erstatter de originale trekka, det er ikke add-ons? Eirik Det er vel add on ja.. du får r-sport trekk i Mange varianter. skinn, tøy, gul, blå, svart osv osv! Selv satte jeg in svart interiør i min. hadde lys grå orginalt. kunne ha lagt opp bilde, men det ser veldig orginalt ut, så er nok ikke mye inspirasjon å hente der heller :) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimBB Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Bare og legge ut bilder vel?:) morro og se litt forskjell:)! Siter Tim Bjerkelund Volvo 245 87mod(førstegangsprosjekt) Volvo 244 88mod (B230F Lh 2.2) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Selvfølgelig gjør de d.. :) svart/grå r-sport trekk med røde sømmer i bra forfatning og svart interiør er vel mye penere enn brunt interiør og de hersens bøttestolene vel.. Orginalt volvo og gode å sitte i. Min mening hvertfall. Men nå er d MYE off topic her synes jeg. Godt at vi navnebrødre er enige ;) thehe.. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg