Gå til innhold

bilder av gamle TYSKE biler

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Ja, så det på Wiki og, men den sia er ikke kjent for alltid å ha rett ;) Er jo vanlige folk som skriver inn ting der... Eneste Commo A sedan jeg har sett er enda de racebilene, aldri sett noen på gate, som da gjør at jeg står på mitt, de ble aldri lagd vanlig som 2 dørs sedan :D Mistenker at 2 dørsn er stivere i karosseriet enn Hardtopen, og lettere enn 4 dørsn, og dermed så tok de noen Rekord C karosser og bygde racebiler på ;)
Jeg fant et bilde av en vanligher en dag, men finner det ikke igjen. Skal lete mer. Du finner ikke mange av C utgaven med 2D heller, men det finnes. B er jeg dog mer usikker på

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 319
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er litt vanskelig det her. Bilene blir produsert over hele verden, men hovedkontorene bør vel ligge i Tyskland for å være med. Det er ikke bestandig så enkelt å se forskjell på en engelsk og tysk Ford, men har den rattet på høyre side er det ingen tvil. Da hører den ikke hjemme her. Alle de høyrestyrte og Cortina/Corsair/Anglia/ er produsert i England.

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi sier det slik! ;)

Netopp. Og hovedkontoret til Ford Europa ligger i Køln. Sist jeg var der lå det i Tyskland

Skal du praktisere det slik du har gjort her nå så kan ikke Volvo være med i en tråd om svenske biler. Ford eier Volvo, akkurat som de eier Ford Europa.

SAAB er heller ikke svensk,de eies av GM, ergo finnes det ikke svenske personbilprodusenter

Regner selvfølgelig med at du sletter alle Opler her. Opel eies i sin helhet av GM, hovedkontoret til GM ligger i Detroit, US of A

Skjerpings

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider