Dr_S Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 http://www.tb.no/apps/pbcs.dll/artikkel?AID=/20031204/NYHETER/112040207/1088 Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Dette er sånne folk som gjør at våre nye landsmenn for dårlig rykte på seg. Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinar Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Synes at våre nye landsmenn dominerer pirat-drosje virksomheten. Det er jo skjelden slikt skjer, kan jo fort skje i vanlig drosje også. Forøvrig så tror jeg at veldig mange av drosjekundene i Oslo hadde betalt 20% mer for drosjeturen hvis drosjene hadde vært enda et taxiselskap som het Hvite drosjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 De fleste sjåførene er jo bare hyggelige så lenge man ikke spyr, mangler penger eller loker værre da.. De jeg har møtt har iallefall vært hyggelige :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Jeg er nok den eneste norske pirat taxi sjåføren:D Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nismo Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Det er nok mest i Oslo at "nye landsmenn" er i flertall når det gjelder pirattaxi. Her i nord er det stort sett unge norske gutter etter som jeg har fått med meg. Det året jeg bodde i Oslo så jeg ikke en hvit pirattaxi, men hadde heller aldri problemer. Tror nok ikke de innvandrerne som kjører pirattaxi er de værste av dem akkurat. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 derfor er det ikke lurt å ta pirat taxi alene.. det er bedre å være flere. Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 huff.. drittsekker!! bli heller kjørt av vennene dine!! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cathan Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Nismo Det er nok mest i Oslo at "nye landsmenn" er i flertall når det gjelder pirattaxi. Her i nord er det stort sett unge norske gutter etter som jeg har fått med meg. Det året jeg bodde i Oslo så jeg ikke en hvit pirattaxi, men hadde heller aldri problemer. Tror nok ikke de innvandrerne som kjører pirattaxi er de værste av dem akkurat. Her i Bergen er det også flest av våre "nye landsmenn" som kjører. Kjørte litt når jeg fikk lappen og ikke hadde penger til bensin. Er best å kjøre alene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Når hører det vel med til historien at de fleste av dere hvite som tar pirat drosje og er stup dritings ikke er snille mot sjåførene da.... Jeg har hørt mange historier hvor piratsjåføren har blitt trakasert og plaget til bristepunktet. Hvem sin skyld er da i de tilfellene? Er det lov å slenge dritt til dem fordi dem kjører pirat? I dette tilfellet er det vel vanskelig å uttale seg da man kun har reporteren sitt syn på saken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k9v Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Asim Når hører det vel med til historien at de fleste av dere hvite som tar pirat drosje og er stup dritings ikke er snille mot sjåførene da.... Jeg har hørt mange historier hvor piratsjåføren har blitt trakasert og plaget til bristepunktet. Hvem sin skyld er da i de tilfellene? Er det lov å slenge dritt til dem fordi dem kjører pirat? I dette tilfellet er det vel vanskelig å uttale seg da man kun har reporteren sitt syn på saken.... De fleste av "oss hvite"?? Hvordan kan du påstå det? Siter 04 BMW 320Cd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Det har ingenting å si hva slags hudfarge dem har, og det skjer sikkert like ofte med hvite sjåfører, bare at da får vi ikke høre om dem, for da er det ikke "hot" nok for media.. Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by k9v De fleste av "oss hvite"?? Hvordan kan du påstå det? ikkesant det er provoserende når noen poengterer hudfarge?? Forsto du den? ;) Det var for å provoserer litt... Håper dere fortsatt skjønte poenget mitt.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evjen Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Asim Det var for å provoserer litt... Det virker ;) Nå som jeg prøvde å være så diplomatisk tidligere i denne tråden så enkelte ikke skulle ta seg nær av det så kommer du å mobber :D Siter - 1994 BMW 525iXA Touring - 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES- x 1994 BMW 525i E34 x 1989 BMW 316i Coupê x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Evjen Det virker ;) Nå som jeg prøvde å være så diplomatisk tidligere i denne tråden så enkelte ikke skulle ta seg nær av det så kommer du å mobber :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg