Gå til innhold

NY BIL: Mest mulig HK for penga...

Ranger emnet

DarkDamien

Anbefalte innlegg

Hei skal kjøpe meg en ny bil, har noen av dere forslag til hva jeg kan kjøpe? DRITER I UTSEENDE!

Har hadt en del biler før og nå er jeg ute etter en baktrekker med mest mulig HK for pengene, jeg trenger den så og si kun i vinter før jeg skal i militæret til sommern. Gir blaffen i om den detter sammen etter det :)

e30 325 er vel rimelig med umf og en konge bil for leking på vinterføre;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

desuten er det mye volvo folk her som neppe har kjørt noe annet i heile sitt liv og har fått banka inn at det kunn er volvo som funker.. stakkars folk..men men er jo ingen ting som er mere digg en å kjøre rundt en volvo eier;-)

det gjør du ikke med tdk'n i i hvertfall;) men er lov å prøve seg:) volvofolka er en av de mest oppadgående folka.. verre med riskoker-pakket da gitt.. det er OPPSKRYTT.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det gjør du ikke med tdk'n i i hvertfall;) men er lov å prøve seg:) volvofolka er en av de mest oppadgående folka.. verre med riskoker-pakket da gitt.. det er OPPSKRYTT.

nei slit med Tdk`en:angelsmili: mene... nå er det barnevogn og to bilstoler som bestemer bilen;-) men har jo ikke kjørt det så lenge da;-) har vokst opp med bare volvo folk til kompiser;-) så har vel hatt ca 40 biler, mest opel og bmw;-)japser /riskoker holder man seg vekke fra.. hvis man ikke har ræva full av peng å liker at alt koster sjorta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originalturboen holder ikke til mer enn max 210hk.

å? skal ikke si meg sikkert på det jeg sa, en kompis hadde dette oppsettet og mente det var rundt 250-260hk. kjørte selv med den og syntes det fungerte VELDIG bra. kan være uorginal turbo og, skal ikke si det sikkert men har ett bilde av turboen. står nå i en 740 da. ladet 1.5 bar før med den! men klarte ikke og holde med hele veien, datt ned til 1.1 ca etter en stund..

ivertfall bilder av den! :)

DSC02085.jpg

DSC02083.jpg

97- Volvo V70R AWD

Lenke til kommentar
Del på andre sider