stigare Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Noen som kan ta en enkel photoshop jobb for meg? Disse felgene som er på den sorte bmw`n + bittelitt mer senking av min bil? Felgene på sorte bmw`n Sett på felger og en BITTELITEN smule mer senk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prodgl Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Siter + Ford Focus 1.6 99 5-d x Vespa 50s 1981 x - Golf 1 GTI http://www.mikaeljohansen.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Takk ! :) Litt usikker på hva jeg syns men jeg fikk hva jeg ba om så takk skal du ha :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 Kan noen modde på disse felgene på bilen min? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Noen? Må da være noen som kan gjøre dette kjapt? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Noen? Må da være noen som kan gjøre dette kjapt? ;) Snakk med mordi87;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Mulig du føler deg utlært i photoshop men du klarte hvertfall ikke å lese tråden :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 @Outcold: GIEF appelsin rims :D @NoLimit: Denne tråden har du postet feil sted, det har blir laget eg underforum for slike ønsker, siden dette forumet ble oversvømt av liknende tråder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderss Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Siden jeg er så snill gjorde jeg det kjapt for deg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OutCold Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Mulig du føler deg utlært i photoshop men du klarte hvertfall ikke å lese tråden :) Dang...and i thought i had it down :( Siter - RX7 FC3S EUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 dere må shoppe felgene større på bilen ser jo ut som 17 med lavprofil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg