Gå til innhold

w211 E200 Kompressor Styling

Bessi79

Anbefalte innlegg

Hei

Takker så mye for hjeplen,for den overste linken,den trnge jeg for skal ta sjansen og trime bilen med chip til 203hk

fra 163 til 203 altå jeg får 40 hk med chip.

ellers dekkportalen har jeg handlet masse chrom,som gril dørkper etc...

Om du gidder så gjerne ta en titt på bildene jeg har lagt her på denne siden men vet ikke hvor hehheehe

1000 takk skal du ha for hjelp

MB W211 Bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 5 months later...
Meget pen bil det der.

Eneste som kanskje kunne vært gjort, er stjernen på panseret (siden du har i grillen nå).

http://dekkportalen.no/shop/productDetails.aspx?ProductId=1155&catalogDirectoryId=772

Hei takk for din hjelp og takk for komntaret ditt.

Jeg skal gjøre det snart for det er mange som syns at jeg bør gjøre det ,men det som ikke fikk til og gjøre det da jeg fikk resten av delene var at når man sitter ved ratta så er det kjekt og se på stjarna foran i 2 meter avstand heheheh

Men uansett så skal jeg gjøre dette.

Har fått avtalt tid med carlson i sverige ang Chiping i bilen og skal ha noe enda mer i bilen.Dette skal videre det avsluttes ikke med det.

Mvh

Besim

MB W211 Bensin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hold øye med eventuell steinsprut på bilen.... har hatt inn en del slike Mercer, og måttet å slipe ned hele panseret til metallet for å bli kvitt rust, ta det tidlig om du finner noe engang.

fin bil uansett, interiøret så rett å slett.... steikje komfortabelt ut :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...