KayDee Skrevet Oktober 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2008 hei, treng en liten hjelp her, bytta til meg en corsa a, men så treng den å bytte dempere framme, der e det coilovera av 1 slag, men eg e ganske så usikker på korr eg ka få tak i, har hørt at eg kan f.eks høre på mekonomen om dem har innsats dempere?? treng bare litt info å hjelp, må få fiksa før eu kontroll Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 coilovers eller vanlig mcpherson? ta bilde Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 mcpherson, jepp ska i helga å skru opp å ta bilda, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Om det er mcpherson bytter du hele fjærbenet. Får ikke no innsatsdemper til corsa Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 hei, det e coilovera, me høydejustering, merke til dem e jo seff blitt borte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 her ligg det litt bilda http://www.facebook.com/album.php?aid=34741&l=7f66e&id=799176596 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KayDee Skrevet November 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 ja da har eg funet ut at det e like greit å bare bestille nytt heile greia, går førr dette:http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=30167 noen som har noen meining om det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg