espen_rs Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Problemet har kommet tilbake =( For et halvt år sia eller no, begynte bremselysa å lyse konstant. Ente med at jeg blei dritt lei å kjøre rundt med lysende bremselys, så jeg nappa ut sikringen.. Når jeg da satt sikringen inn igjen, etter å hatt den ute et døgn eller no, så lyste ikke lysa lenger.. Men i går starta dem å lyse igjen =( Prøvde det med å nappa ut sikringen igjen, funka litt, men begynte å lyse igjen etter en stund.. så jeg lurer på om det er Bremselys bryteren som er problemet. Noen om har vært borti dette før? eller veit om noe annet lurt enn at det er bryteren som er problemet? Og hva prisen på en ny sånn bryter er? Foresten samma bryter på rs'n som det er på andre octavia'r? Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Brytern min tok kvelden, men da virket ikke bremselysa i det heletatt. Leverte bilen til mekonomen som bytta på 10 minutter (dette er en veldig enkel operasjon) Tror den brytern ikke koster mer en noen 100 spenn. ((M)) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 hmm, ja daså =P hva betalte du for selve bytte da? bryter'n min henger seg opp, så pluttselig lyser den konstant, så er den normal osv... er utrolig irriterende.. må nappe ut sikkringen hver natt =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Tror jeg betalte ett sted mellom 3-500 spenn, er ikke helt sikker. ((M)) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Okey =D takk hvertfall.. Men bortsett fra det så var det ikke så mange andre hjelpende folk her.. skuffende =P hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har blitt veldig stille her i det siste.... /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg er her jeg, men når jeg ikke kan hjelpe så er det vel ikke vits og søpple ned tråde tenkte jeg, men fikk et tips av en kompis i går, ta ut kontakten bak pedalen og sett en binders i mellom og hvis det lyser i bremse lysa er det bryteren som er gåen, men det er vel mest hvis det ikke lyser i det hele. PS trenger BILDER av bilen Espen... Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ikke si at du kjører uten bremselys??? Si ifra når du skal ut å kjøre, så skal jeg kjøre i rævva på deg :D Vil ha ny bil :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ikke si at du kjører uten bremselys??? Si ifra når du skal ut å kjøre, så skal jeg kjøre i rævva på deg :D Vil ha ny bil :D Og poenget med det er? Kjører du på noen bakfra hjelper det lite at den du kjører på ikke har bremselys Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg kjører rundt med bremselys... men må nappe sikringen når jeg skal forlate bilen.. kjipt å gå bateritom.. men bryter'n er fucka.. noen ganger funker den som den skal, ellers lyser det konstant... lever helt sitt eget liv for å si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg er her jeg, men når jeg ikke kan hjelpe så er det vel ikke vits og søpple ned tråde tenkte jeg, men fikk et tips av en kompis i går, ta ut kontakten bak pedalen og sett en binders i mellom og hvis det lyser i bremse lysa er det bryteren som er gåen, men det er vel mest hvis det ikke lyser i det hele. PS trenger BILDER av bilen Espen... Ole Jada Jada =P Skal prøve å fikse noe.. er aldri vært så flink med kameraet.. men får prøve å gjøre et untak for deg da =P så skal se hva jeg får til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 A det er godt og høre,:D ble du fornøyd selv eller Espen? Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 er ikke bare noe du innbiller deg at du må nappe ut sikringen da? Tenker sånn ift; - bryteren må trykkes INN for å aktivere lys - defekt bryter burde bety konstant brudd i krets, ergo intet lys Ut ifra dette KAN det tenkes at bryteren din er slitt på den måte at den henger seg opp, og ikke i så måte er 100% defekt? Hva om du en gang lar være å ta sikringen og lar den stå til neste dag for å sjekke? Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Lyset bare lyser, altså, bryter'n henger seg... må trykk på bremsepedalen, og slippe den fort, da lyser det ikke... men lyset kommer tilbake.,. Så at jeg må ta sikringen er nok ikke noe jeg innbilder meg.. er bedre å gjøre det, enn å komme ut neste dag og ikke ha mer bat igjen.. Men den er ikke 100% defekt det er sant.. men herpa nok til å måtte byttes tror jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_rs Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 A det er godt og høre,:D ble du fornøyd selv eller Espen? Ole Med IC'n? Joa.. med har lekasje et sted. Skal kjøpe lekasje tester på mandag, så får jeg se om jeg finner ut noe der.. Men det ser gromt ut., hehe.. Litt mer hissig med IC'n i front. =D Men føler selv at bilen ikke går så bra.. men kan hende det bare er en innbildning =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg