Gå til innhold

Fronthøytalere via forsterker?

Ranger emnet

Egiil

Anbefalte innlegg

Jepp, bare å brokoble den forsterkeren, og kjøre på... Da blir det MYE bedre ;)

Regner med at du ikke bruker den forsterkeren til suben også??

Hvis du gjør det, så bør du helt klart investere i en ny forsterker til (møkka)subene dine, da den forsterkeren du har, er alt for liten til å drive sub ;)

Word:D

Man skal vite mye for å vite hvor lite man egentlig vet

[-] '94 BMW 318is Full M-Tech

[x] '93 BMW 318is Rieger Infinity I

[x] '03 BMW 318ci Org. M-Tech II

[x] '88 Golf II '90-Look

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bry deg så mye om kommentarene til denne fyren, i hans verden er alt som ikke kommer fra sponsorene hans bare møkka

WTF???

Du følger med her inne eller??

Jeg anbefaler MASSE forskjellige merker, og jeg gjør det ikke fordi jeg får rabatter OVER ALT, jeg gjør det fordi jeg har drevet med bilstereo i 20 år, og har erfaring med veldig mye forskjellig bilstereo. Så jeg prøver faktisk å hjelpe de som ikke har mye erfaring, med å kjøpe produkter som er verdt pengene.

Hvis du mener at proson og lighning er verdt pengene, så sier det ganske mye om hvilket nivå du ligger på.

Er ganske lei av å få dritt slengt fra 18 år gammle drittunger, som ikke har en dritt peiling på hva de snakker om...

Så har du ikke noe å bidra med, som gjelper trådstarter på rett spor, så kanskje du skulle holde kjeft isteden??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men. Du må også tenkte på at det finns de som faktisk blir fornøyd og ikke behøver mer enn det f.eks proson og lightning audio leverer da. Har du noen gang tenkt på det ?

Jeg ville tatt en titt på Dynabel sine forsterkere. De har noen godbiter til en billig peng, likedann som Soundmagus

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTF???

Du følger med her inne eller??

Jeg anbefaler MASSE forskjellige merker, og jeg gjør det ikke fordi jeg får rabatter OVER ALT, jeg gjør det fordi jeg har drevet med bilstereo i 20 år, og har erfaring med veldig mye forskjellig bilstereo. Så jeg prøver faktisk å hjelpe de som ikke har mye erfaring, med å kjøpe produkter som er verdt pengene.

Hvis du mener at proson og lighning er verdt pengene, så sier det ganske mye om hvilket nivå du ligger på.

Er ganske lei av å få dritt slengt fra 18 år gammle drittunger, som ikke har en dritt peiling på hva de snakker om...

Så har du ikke noe å bidra med, som gjelper trådstarter på rett spor, så kanskje du skulle holde kjeft isteden??

Det kan nok være mulig at du er født i ei bilstereo sjappe, man da burde du ha fått med deg at enkelte ikke er villige (eller er i stand til) å bruke så fryktelig mye penger på bilstereo, det blir derfor litt vel drøyt å nærmest idiotforklare enhver eier av utstyr du synes er uaktuellt å bruke.

Om det å hjelpe trådstarter står ditt hjerte så nært kan det kanskje være en ide å bruke dine 20 års erfaring til å forklare han hvordan han får mest mulig ut av utstyret han allerede har, isteden for å avspise han med "møkk"

Om mitt nivå defineres av merkene jeg har valgt, blir det jo rimelig individuellt hvor folk plasserer meg, jeg regner med at merker som Morel og Alpine finner nåde for ditt kritiske blikk, men siden jeg også bruker endel RF utstyr så havner jeg vel rimelig langt nede på rankingen din.

Røper jeg at omtrent alt av utstyret er fra forrige århundre og innkjøpt på det internasjonale bruktmarkedet ender jeg vel opp med å bli stemplet som en 18 år gammel drittunge med 0 peil,

men det gjør egentlig ikke så mye, så lenge jeg selv trives i bilen etter å ha bygd opp et anlegg, spiller det liten rolle hva andre måtte mene om saken, det er jo min bil og mine ører

Lenke til kommentar
Del på andre sider