RizoR Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Noen som vet boten hvis man glemmer å ha på L skiltet når man øve kjører? Takker på forhand :) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Advarsel? Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Om man blir stoppet så forklarer du deg bort! "Hø? Ikke L? Den henger jo bakpå?!" "Nei da må den ha fallt av, beklager" Men er ikke sikker på om man får bot for det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 500 spenn.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 @ Adivass, Vi har Aliminiums Bagasjelokk på Merca, så vi må ha den inni vinduet :P Hadde vært domt å si at den falt av å ikke ligger i baksetet :) (Men du viste jo ikke det såklart ;) ) @ Eiriksmil Okey, takker ;) Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hett tips, det er ingen regler som tilsier hvor stor Len skal være ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 @ Adivass, Vi har Aliminiums Bagasjelokk på Merca, så vi må ha den inni vinduet :P Hadde vært domt å si at den falt av å ikke ligger i baksetet :) (Men du viste jo ikke det såklart ;) ) @ Eiriksmil Okey, takker ;) Hvordan skal politiet vite at du har alu-bagasjelokk? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg har glassfiber koffert på min, så jeg blir nødt å teipe len fast.. Samme hvor den henger vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Jeg har glassfiber koffert på min, så jeg blir nødt å teipe len fast.. Samme hvor den henger vel? Du har vel ikke lærekjørt med dassen din ennå? Det er ingen krav til hvor L' skal festes. Jeg hadde den liggenes i bagasjerommet i stasjonsvogna når jeg lærekjørte for 2 år siden.. Når jeg ble stoppet sa jeg at den hadde falt ned.. Når de spurte om hvorfor den ikke henger bakpå, sa jeg at den lagde stygge riper i lakken, og det gjorde den også.. :D Fikk aldri noe bot, tror heller ikke de gir bøter for dette, har ikke sett noe om det i lovverket. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Hett tips, det er ingen regler som tilsier hvor stor Len skal være ;) Eirik Det er det vel faktisk noe som gjør! Du har bare lov til å bruke slike man får kjøpt, eventuelt de du har printa ut fra http://www.vegvesen.no, men de har du ikke lov til å bruke når det er mørkt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Temur Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Du har vel ikke lærekjørt med dassen din ennå? Det er ingen krav til hvor L' skal festes. Jeg hadde den liggenes i bagasjerommet i stasjonsvogna når jeg lærekjørte for 2 år siden.. Når jeg ble stoppet sa jeg at den hadde falt ned.. Når de spurte om hvorfor den ikke henger bakpå, sa jeg at den lagde stygge riper i lakken, og det gjorde den også.. :D Fikk aldri noe bot, tror heller ikke de gir bøter for dette, har ikke sett noe om det i lovverket. Dassen går som bare faen den.. Men ikke på veien. Finnes flere 240er rundt om da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg