Gå til innhold

sprit tush..

Ranger emnet

s4nd3r

Anbefalte innlegg

Du kan jo bare skrive på lapper, og teipe de på bilene. Vil bare legge til at det strider imot reglene å skrive dialekt. Anbefaler at du skriver det både for din egen del, og for andres skyld, slik at du blir forstått.

joda, varer jo kansje ei veke? står ikkje i reglane att eg MÅ skrive bokmål nei...

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, varer jo kansje ei veke? står ikkje i reglane att eg MÅ skrive bokmål nei...

Med så mange tusen skrivefeil i samme innlegg er det bortimot umulig å se om det er dialekt, bokmål, nynorsk eller noe annet grautmål. Uansett er man jo sikret hedersplass i "Det heter ikke - Hall of fame".

Jada, jeg vet at jeg bare kan pelle meg ut av tråden...

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt*

1971 Datsun 1200 B110 *Solgt*

-Team Wreckless-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, om du er så tilbakeståendes at du ikke klarer å lese det så pell deg ut.. ser nå at det er en blanding nynorsk og møredialekt, men allikavel. Ta deg en bolle og gå å legg deg hvis du ikke kan komme med noe som omhandler tråden

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først sier du at det er nynorsk. Så sier du at det er en blanding av nynorsk og møredialekt. Vet ikke hvem som er tilbakestående jeg?

(Jeg vet at dette ikke har noe med tråden å gjøre)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han skriver med dialekt... Og ja, er vel ikke det som er poenget er det vel?

Problemet er det at det du har skrevet, vil fortsatt vise selv etter lakkering, sprit tusjen blør gjennom den nye lakken

Pusser du vekk lakken og legger flere lag med grunning hvor du pusset så er maling tusjen vekk og man ser ikke noe på neste lakk.

få ei web side da? :)

den klarer du vel å finne selv via google.

Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider