s4nd3r Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 hard to buff/ On the run er greia du vil ha... Finner det lett på nett;) få ei web side da? :) Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s4nd3r Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Du kan jo bare skrive på lapper, og teipe de på bilene. Vil bare legge til at det strider imot reglene å skrive dialekt. Anbefaler at du skriver det både for din egen del, og for andres skyld, slik at du blir forstått. joda, varer jo kansje ei veke? står ikkje i reglane att eg MÅ skrive bokmål nei... Siter 1987" Volvo 740 turbo 1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo Bil tråden.... Mob: 93262854.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 joda, varer jo kansje ei veke? står ikkje i reglane att eg MÅ skrive bokmål nei... Med så mange tusen skrivefeil i samme innlegg er det bortimot umulig å se om det er dialekt, bokmål, nynorsk eller noe annet grautmål. Uansett er man jo sikret hedersplass i "Det heter ikke - Hall of fame". Jada, jeg vet at jeg bare kan pelle meg ut av tråden... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 vi skriver det på c stolpen/take. ma lakkast oppat uansett vist de blir flytta over på en anna bil.. :) Problemet er det at det du har skrevet, vil fortsatt vise selv etter lakkering, sprit tusjen blør gjennom den nye lakken Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolbotn Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 http://www.bombingscience.com/catalog.htm?item=125 http://shop.henxs.com/page.asp?id=455 http://artprimo.com/catalog/070-jumbo-hard-2-buff-p-766.html http://www.graphotism.com/shopDetailList.asp?sid=957 Siter 1992 Mazda Mx-5 NA 1995 Honda Civic Ej2*Solgt* 1981 Honda Accord sedan El1*solgt* 1971 Datsun 1200 B110 *Solgt* -Team Wreckless- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Vil bare legge til at nynorsk er ikke dialekt. vil bare legge til at det ikke er EN eneste i denne tråden som skriver på nynorsk... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hehe, om du er så tilbakeståendes at du ikke klarer å lese det så pell deg ut.. ser nå at det er en blanding nynorsk og møredialekt, men allikavel. Ta deg en bolle og gå å legg deg hvis du ikke kan komme med noe som omhandler tråden Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 først sier du at det er nynorsk. Så sier du at det er en blanding av nynorsk og møredialekt. Vet ikke hvem som er tilbakestående jeg? (Jeg vet at dette ikke har noe med tråden å gjøre) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Internett er et medium som baserer seg på skriftlig kommunikasjon. Skriver man som en idiot må man regne med å bli behandlet som en idiot! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 han skriver med dialekt... Og ja, er vel ikke det som er poenget er det vel? Problemet er det at det du har skrevet, vil fortsatt vise selv etter lakkering, sprit tusjen blør gjennom den nye lakken Pusser du vekk lakken og legger flere lag med grunning hvor du pusset så er maling tusjen vekk og man ser ikke noe på neste lakk. få ei web side da? :) den klarer du vel å finne selv via google. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg