850fan Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hei! Kjøpte nye hovedlamper med dioder og blinklamper fra realcar for ca 1,5år siden. Er det noen fler her som har kjøpt den dritten? Blinklampene gulnet nesten med en gang. Lampene gir heller ikke noe lysbilde i justeringsapparatet. Og når jeg prøver å justere de så skjer det absolutt ikke noe. Lyser like jævlig opp mot ekornet. Så nå kaster jeg de og setter på de gamle. Selv om det ser litt kjedelig ut. Fler som har elendig erfaring med de lampene? evt hvor jeg kan kjøpe klarglasslamper med kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T5 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Jeg er godt fornøyd med mine, har kjørt med de i 3 år. Hadde litt problemer med lysjusteringen med en gang, men det ordnet seg. Blinklysa har gulnet litt, men det er helt ubetydelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Haddu du spurt meg, så hadde jeg fortalt deg at slike ettermarkedslamper er noe ordentlig dritt. Original er tingen, krydre gjerne med USA-blinklys (selv om det ikke er helt tillatt - jeg forsker imidlertid på en løsning som gir hvitt parklys selv på disse). Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg