Gå til innhold

Saint Row 2

Ranger emnet

Ole-mann

Anbefalte innlegg

MEN! Kjøredynamikken kan sammenlignes med Pac-man.

Den Pac-man komentaren fikk jeg lættis av ass hehe...

Hm tror jeg må få prøvd det et sted, så jeg får bestemt meg om det skal kjøpes eller ikke, Takk for hjelpen..

pac-man hehe

Ole

Toyota RAV4 2.0 automat

Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt)

Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt)

Sjekk ut mini SUV`n vår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt et kjøp du ikke kommer til å angre på!

Sett bort i fra kjørefysikken, så er dette mye bedre enn GTA

oppdragene varierer så mye, det er alltid noe nytt som skjer

Der er GTA forutsigbar!

Har selv tatt alle oppdragene for De gule og røde og har igjen 3 stk på de grønne! (Jeg husker ikke navnene på gjengene)

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spillet var ikke noe for meg!

Kjøredynamikken minnet om Pac-man, grafikken minnet om GTA San Andreas på PS2 men ikke like bra, løping og hopping.. alt var egentlig bare rot. Bilene som skulle være kule var DRITstygge. Så nei.. Dette fraråder jeg alle å kjøpe.

Beklager for evt. skrivefeil.

EDIT. SPILLET ER NÅ SOLGT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette spillet var ikke noe for meg!

Kjøredynamikken minnet om Pac-man, grafikken minnet om GTA San Andreas på PS2 men ikke like bra, løping og hopping.. alt var egentlig bare rot. Bilene som skulle være kule var DRITstygge. Så nei.. Dette fraråder jeg alle å kjøpe.

Beklager for evt. skrivefeil.

EDIT. SPILLET ER NÅ SOLGT!

feil å fraråde folk å kjøpe dette spillet, selv om du ikke likte det!

Kjørefysikken er ikke så ellendig som du skal ha til, men ei så bra som GTA, som derigjen har noen år på baken med dette!

Og hvilke biler er det som er så stygge da? synes alle er helt greie jeg, blir litt tøffe om du ikke overdriver på styling/tuning sjappa!

Skriver du egentlig dette PGA du ikke fikk til oppdrag fordi du syns dette var for vanskelig eller? alacocaina

'09 Ford Ranger

'91 Mazda 323 GTX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdragene var greie de, men ettersom jeg er liker biler så kommer ikke dette spillet bra ut på noen måte. Og siden denne tråden ligger under kategorien "Bilspill" så fraråder jeg folk å kjøpe dette hvis de er ute etter et bra bilspill.

Og den såkalte stylingmuligheten på spillet er jo bare latterlig.

Jeg skriver dette for det er Min mening:) Kos deg med spillet du, lov å ha sin egen mening og oppfatning av ting;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider