Ole-mann Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Hei, noen som har spillt/har Saint Row 2? er det en GTA IV kopi liksom? hva går spillet egentlig ut på? er det mere online basert? Takk.. Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Heisann, kjøpte det for et par dager siden. Og JEG mener at det er en tro kopi av GTA serien. Men det er mer morsomt enn det er seriøst. Så hvis du liker absurde oppdrag og muligheten til å kjøre så å si hva du vil, så er dette spillet for deg. MEN! Kjøredynamikken kan sammenlignes med Pac-man. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 jeg har GTA IV og det var bare fett i en mnd. Alle sier at saint row er mye fetere.:) så må skaffe det og...og cod 5:P Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Av alt jeg har sett av dette virker det som en dårlig tegneseriekopi av GTA, og kommer ikke til å kjøpe det. COD 5 og Banjo Kazooie først! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Saints Row 2 har en ting som GTA ikke har så mye av, og det er tåpelig humor, fly, mye bedre nærkamp. Men kjøreegenskapene ødelegger veldig mye av gleden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 MEN! Kjøredynamikken kan sammenlignes med Pac-man. Den Pac-man komentaren fikk jeg lættis av ass hehe... Hm tror jeg må få prøvd det et sted, så jeg får bestemt meg om det skal kjøpes eller ikke, Takk for hjelpen.. pac-man hehe Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
da9el Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 syns saints row 1 var underholdene nokk for meg så jeg skal ha 2ern,,,kjører forza vist jeg spiller bare for å kjøre;) Siter -99 Subaru legacy stv Forza Avhengi :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Furie Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 MEN! Kjøredynamikken kan sammenlignes med Pac-man. Den signerer jeg;) Men ellers et morsomt spill:p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 syns saints row 1 var underholdene nokk for meg så jeg skal ha 2ern,,,kjører forza vist jeg spiller bare for å kjøre;) Det er bare noe med det at man blir bortskjemt etter å ha spilt bare Forza og GTA i ett år.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Absolutt et kjøp du ikke kommer til å angre på! Sett bort i fra kjørefysikken, så er dette mye bedre enn GTA oppdragene varierer så mye, det er alltid noe nytt som skjer Der er GTA forutsigbar! Har selv tatt alle oppdragene for De gule og røde og har igjen 3 stk på de grønne! (Jeg husker ikke navnene på gjengene) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Dette spillet var ikke noe for meg! Kjøredynamikken minnet om Pac-man, grafikken minnet om GTA San Andreas på PS2 men ikke like bra, løping og hopping.. alt var egentlig bare rot. Bilene som skulle være kule var DRITstygge. Så nei.. Dette fraråder jeg alle å kjøpe. Beklager for evt. skrivefeil. EDIT. SPILLET ER NÅ SOLGT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Dette spillet var ikke noe for meg! Kjøredynamikken minnet om Pac-man, grafikken minnet om GTA San Andreas på PS2 men ikke like bra, løping og hopping.. alt var egentlig bare rot. Bilene som skulle være kule var DRITstygge. Så nei.. Dette fraråder jeg alle å kjøpe. Beklager for evt. skrivefeil. EDIT. SPILLET ER NÅ SOLGT! feil å fraråde folk å kjøpe dette spillet, selv om du ikke likte det! Kjørefysikken er ikke så ellendig som du skal ha til, men ei så bra som GTA, som derigjen har noen år på baken med dette! Og hvilke biler er det som er så stygge da? synes alle er helt greie jeg, blir litt tøffe om du ikke overdriver på styling/tuning sjappa! Skriver du egentlig dette PGA du ikke fikk til oppdrag fordi du syns dette var for vanskelig eller? alacocaina Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holzmann Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Oppdragene var greie de, men ettersom jeg er liker biler så kommer ikke dette spillet bra ut på noen måte. Og siden denne tråden ligger under kategorien "Bilspill" så fraråder jeg folk å kjøpe dette hvis de er ute etter et bra bilspill. Og den såkalte stylingmuligheten på spillet er jo bare latterlig. Jeg skriver dette for det er Min mening:) Kos deg med spillet du, lov å ha sin egen mening og oppfatning av ting;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 jada, men dette ligger under kategorien bilspill, siden forumet ikke har noen egen kategori for spill ellers! ;) Det betyr ikke alltid at folk er ute etter et bilspill Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Hvertfall... Takk for svarene folkens, jeg skal prøve spillet en dag og se om det er noe tess, at det er så ulike mening sier vel at spillet er på litt på kanten, :) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg