Mikal B Skrevet Oktober 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Da var tiden inne for et nytt Midnight Club spill for de som liker det. Kom ut i butikkene den 20/10-08. Så traileren på spillet og så faktisk utrolig gøy ut. Følg linken for omtale, video, bilder ++ Midnight Club: Los Angeles Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe dette idag jeg :) Men virker som det er utsolgt overalt! argh.. Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-mann Skrevet Oktober 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2008 Ja jeg lastet ned videioen på PS`n og det så bra ut det ja.. Tror jeg må ha det ;) Ole Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Tenkte jeg skulle kjøpe dette idag jeg :)Men virker som det er utsolgt overalt! argh.. Hvis du går inn på CDON Finner du det;) Til hvilken spillmaskin er det du skal ha det til? Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 jaggu, 2-5 dager står det på cdon, hmm bestille når jeg får lønning igjen da :D Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Spille er ikke så gale det. Håndbrekken virker jo ganske dårlig på dette. Kvellen virker som att den er lenger enn dagen, og det er jo ikke lett å sjå alt når det er mørkt. Det er ikke så mye styling å velge i tror jeg. Ikke komme så langt. Spilla litt forige helg. Er ganske arttig å bedrive tiden med dette.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Du turbo, går dagen der over til natt?! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Oktober 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2008 Jepp det er natt og der du.. Har ikke kommet så langt for har så mye å prøve vettu.:D Er til og med golf og sirocco mk1 i starten.. Det va litt kult. Værdt å prøve er det jo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikal B Skrevet Oktober 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2008 Jeg skal ihvertfall ha det:) Fett at det skifter fra dag til natt:) Det er det ikke mangen andre som har:) Siter Volvo 940 B230FB ---> "960" B230FK prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 anskaffet meg spillet i går kveld, og må si jeg syns det er artig! Dog elendig styling til golfen! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 noen som vet om det går ann å skifte i fra mph til km/t? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 MYE bedre enn nfs pro street er det i alle fall. Grei underholdning. Har åpnet stage to perfomance oppgrades. Progresjonen går litt sakte for min del men. kommer seg vel etter hvert. kjøpte 240sx som første bil. Eneste jeg savner er mulighet til og velge og gå rett til løpene/garaseje. litt kjesomt i lengden og drive og kjøre frem og tilbake.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 det går jo det. trykker på start så har du ett valg gå til garage, har du ikke det da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Skal ha dette spillet selv også... Kjøpte Juiced 2 - Hot Imports Nights til PS3 for en måned siden, og det var litt dårlig og overfølsom styring på dette syns nå jeg, men ellers helt greit. Skal bli spennende å prøve Midnight club... (ang natt - sliter sykt med det på GTA4, ser ikke en dritt omtrent) håper det ikke er like mørkt, for da kommer jeg til å slitte sterkt... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 fant ut det ja :) Men fremdeles ikke direkte til løpene fra kartet.. Trenger ikke alt det "tompratet" innimellom løpene, har rægga nok rundt om på diverse bilspill de siste årene.. vil ha progresjon.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg