Gå til innhold

hjelp er noe el feil på golfen min og noe risting når jeg svinger til høyre,+lit til!

Ranger emnet

stan2

Anbefalte innlegg

hei je har ikke rygge lys og og når je setter inn en kontakt som je tror er til dem så lyser, blinklys på høyresida hva er galt... og kjøre lysa siter engelays og liksom exsenon og blinklys i frontlampene men på kjøre lysa på hakk 0 så lyser bare høyresida foran og bak hva er feil... og den er vond og få i gir når je bruker cluts.... forje eier sier det er giroverføronga men den er lett som faen uten cluts...

og det rister i mothøyresvinger er det bærekula???

tempraturmålern ligger på null åsen får jeg den til og virke igjen???

håper noen har svar på det meste på det som er feil og tips hva je kan gjøre selv håper je ikke har kjøpt katta i sekken...

skal på eu snart ble lurt:( håper det er mye bil igjen!!!!!

på forond takk for alle svar!!!!;)

er krise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På golfen jeg hadde, så lå alltid tempen på 0 når jeg kjørte og liggnende - men stod jeg parkert med motoren på gikk tempraturen oppover.

Feil der var da termostaten - og at den måtte byttes.

Hvis du kjenner noen andre med golf 3, så prøv å låne bryter rele/boksen dems og koble til på din for å se om det hjelper.

Kan også sjekke om alle kabler inn i bryteren sitter skikkelig.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den el-feilen din kan være noe så enkelt som kontaktbrudd, eller overledning i baklyktene dine. Plukk ut pæreholderne, og og se etter irr, og rust,også i ledningskontaktene og gjør ordentlig rent.

Det er selvstrammende clutch på golfe'n, men om forrige eier har byttet, så er det en mulighet han har bommet litt på stramminga, så forsøk å stramme den.

( ) 96 Golf 3 1.8 GL (TTT)Trimprosjekt

( ) 95 Golf 3 1.9 GT TDI(PIA) Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den el-feilen din kan være noe så enkelt som kontaktbrudd, eller overledning i baklyktene dine. Plukk ut pæreholderne, og og se etter irr, og rust,også i ledningskontaktene og gjør ordentlig rent.

Veldig sant det han sier her. Hadde det problemet på min...

Evt legg opp en ekstra jordingskabel i baklykta/ene kan og hjelpe.

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider