Gå til innhold

Anlegg stjålet, Notodden.

Ranger emnet

Glennern

Anbefalte innlegg

Har hatt inbrudd i min Mercedes inatt.. Bilen stod i heddalsveien ved spar på Notodden da noen knuste passasjervinduet forran, og tok deretter forsterkeren og basskassa. Ellers er ingenting rørt. Lå førerkort, kontanter, mastercard, cder, å masse annet i bilen, ikke engang cdspilleren tok de.. Noen som har sett noe? Bilen er en hvis 250D 124..:)

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt inbrudd i min Mercedes inatt.. Bilen stod i heddalsveien ved spar på Notodden da noen knuste passasjervinduet forran, og tok deretter forsterkeren og basskassa. Ellers er ingenting rørt. Lå førerkort, kontanter, mastercard, cder, å masse annet i bilen, ikke engang cdspilleren tok de.. Noen som har sett noe? Bilen er en hvis 250D 124..:)

da må det bli 123 isteden for 124 vel?!;)

Er vel mest sansynlig noen fra nærmiljøet da, i og med at det er der det har blitt stjålet og visste at du hadde forsterker/basskasse. Se etter på finn.no og andre steder om noe liknende er til salgs.

Har du bilde av hva som er tatt?

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må det bli 123 isteden for 124 vel?!;)

Er vel mest sansynlig noen fra nærmiljøet da, i og med at det er der det har blitt stjålet og visste at du hadde forsterker/basskasse. Se etter på finn.no og andre steder om noe liknende er til salgs.

Har du bilde av hva som er tatt?

Hehe, joa! Er mulig det allerede er solgt eller noe.. Ikek vet jeg.. Får igjen på forsikringa, så da er igrunn jeg fornøyd.. Skulle bare ha byttet sieruta, men har en delebil, så det blir nok ikkje noe problem!Var å så på nytt anlegg på fredag, så gleder meg til forsikringsoppgjøret kommer, å jeg kan handle!:D

- Peugeot 406 2.0 HDI 02 (Prosjekt)

- Toyota Corolla 1.6 xli 91 (Herjebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider