Helios Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Frontspoiler til kadett c søkes.. tips om hvor man kan skaffe detta hadde vært fint.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 fantes en levert av kamei, Men de er utgått, Så nå lages ikke no plast til kadett C, front i allefal, Bra er det og. Hadde en slik på den gule jeg hadde.. ikke pent! Kjøpte nok den siste av JHS i fjor jeg git :) .....evt lag no selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 hehe.. var det den sandgule du hadde? var kanskje ikke den fineste frontspoilern på den? men jeg vil ha noe.. og lage sjøl.. tja.. hadde jeg nå enda hatt et sted å styre med glassfiber så.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 "sand gull" tja.. ok , Var den ja. Nei er ikke pen, Men eneste til kadett c som var i produksjon. Hold deg uten plastik du, Kapp fjærer og få på no felger. Har forresten lakka City'en min nå.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2003 med sandgul mente jeg noe ala t5r fargen ;P altså ikke knall gul.. så foresten at du hadde lakka den ja.. hehe det finnes da flere typer frontduppeditter til c? har ihvertfall vært i prod.. om ikke alle andre jeg har sett har laga sjøl..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 joa har sikkert vært fler til salgs før...... irmscher hadde vel ei også. før....... men men, Få dra i huggern og finne noe du kan skru på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 kan jo se hva Engelund har gjort med caravanen sin, det er jo ganske tøft. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet Desember 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2003 mer på Voegele-Motorsport Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Desember 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 den der var jo helt /)(=/)( stygg..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2003 den der kan være fin, passe ikke på min. Kanskje om den hadde vært sort?.... ellers er det best uten! ingen tvil om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Desember 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2003 Det der er jo et Ascona A skjørt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 hva er ascona skjørt???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Desember 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2003 Dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 nå er du ute på tynn is kviljo :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Desember 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2003 Originally posted by cfn nå er du ute på tynn is kviljo :D Nei det er jeg ikke.assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg