Gå til innhold

Kosekroken (Offtopic tråden for Volvo)

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

• Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ahhhh, 2takt power :scooter:

jeg som kommer fra nord, har en interresse for snøscooter, har bestilt ny nå, 2syl. 2takt, 800cc 155HK, kan liksom ikke sammenlignes med en moped:) har også en atv med 250cc 2takt, helcross motor... hvass sak.

OG, noen som har hørt lyden i en Saab 92 2takter??, RÅTT sier jeg bare! krama kuken lite:)

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så noen bilder av sånn scooter du hadde bestilt deg goførti, og tror du kommer til å ha en god vinter! ;)

Jeg har egentlig aldri hatt store interessen for annet enn bil. Såklart er det morsomt på 2 hjul med full gass, men that's it liksom :p

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har altid hatt interesse for ting med motor sjenerelt, men har funnet ut at man kan fan ikke gjøre noe på veien uten at noen ser deg og man får bot/fri for lappen. så derfor trives jeg jævlig godt på fjellet og i skogen... tror jeg;)

tenkte jeg skulle laste opp noen bilder jeg tok i vinter, med litt utsikt og slikt, men siden Photobucket er fitten poff, så ble det ikke noe av det...

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har tassen vært på tur :D først 01.00-13.00 på tur til odda, og 15.00 - 00.15 på lageret.. godt å sove noen timer etter det ja :D

bilde fra kvanndal fergekai.. ca kl 04.15 om morningen.. fergen gikk kl 06.. bare å fyre opp webastoen og se film!

27102008330.jpg

Også kom jeg over denne karen her... Finn 2 feil noen. Jeg svingte unna å ringte snuten :P

27102008331.jpg

Jaja, da var det bare å dusje å komme seg på jobb igjen fra 15-00.15 :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, stakkars japsebil... :P

skall kjøre 80 mil i morga, fra røre og momsdal, til mysen.. må hilse vist noen ser meg.. :-D

kjøre E6 med DDE på fult, og 169 på E18...

svart 740 med turbofelger, og en slapp dump ventil.. :P pyssh!!

1987" Volvo 740 turbo

1995" Chevrolet Silverado 2500 6,5l turbo

Bil tråden....

Mob: 93262854..

Lenke til kommentar
Del på andre sider