Gå til innhold

Kosekroken (Offtopic tråden for Volvo)

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

• Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet om en dust jeg som tilogmed laget en egen felg-tråd for Volvo. Så dust er han :D

Han har da laget mange volvo tråder. Der han blant annet etterlyser bilder av volvoer.

Men volvo-folket er duster ja.

Du ser du dreit deg litt ut eiriksmil!?!

Ellers noe som skjer på en nokså tam søndag?

Selv har jeg vært oppi alpinbakken i Grong å stått på fjøl:D

Snowboard er vel eneste "sporten" jeg takler, som ikke dreier seg om motor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da laget mange volvo tråder. Der han blant annet etterlyser bilder av volvoer.

Men volvo-folket er duster ja.

Du ser du dreit deg litt ut eiriksmil!?!

Nei, jeg ser ikke helt det. Jeg ser ikke helt dissene i alle de kommentarene deres :)

Med frykt for å høres arrogant ut, trådene mine på 200-forumet er laget for å lede dere vekk fra jallaplast, harrydritt og stygge felger..

Si meg Volvo-gutter, hvordan er det å se verden i svart/hvitt? :) At man ikke liker eierne behøver ikke å bety at man ikke liker bilene..

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, siden dette er en volvotråd så får jeg vel skrive opp det jeg har nå.

1982 Volvo 242 DL (uten motor, har en b230fk med 405, t5-racekam etc under oppbygging)

1987 Volvo 244 (nedstrippet, lettet for alt, b230k, original motor, sveiset sperre, skamkapp)

1989 Volvo 245 GLT (b230f, strøken innvendig, gikk med sjafør de første 9 åra i livet sitt, gått 165k nå)

Og, har ellers litt diverse liggende av deler etc som alle andre bilgale folk, i håp om at jeg får brukt for det en gang. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal lage prosjekt volvo bil med polaris felger og turbo motor og gruppe A! Den skal være beste i byen min jeg bor i trøndelag, åsså igår så snødde der og jeg drifta. ingen har laga sånn bil før med veåtter åsånn...

2fast2førti hilsen volvo-trøndelag-r-sport

( jeg tar avstand fra alle gramatiske feil i dette inlegget )

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal lage prosjekt volvo bil med polaris felger og turbo motor og gruppe A! Den skal være beste i byen min jeg bor i trøndelag, åsså igår så snødde der og jeg drifta. ingen har laga sånn bil før med veåtter åsånn...

2fast2førti hilsen volvo-trøndelag-r-sport

( jeg tar avstand fra alle gramatiske feil i dette inlegget )

Oi.. Den var ikke så flott å lese nei. Hehe... Men men.. Folk får kalle det de gjør for det de vil.. Og grp A er etter min mening med senterbolter.. Ikke Polaris..

Men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg ser ikke helt det. Jeg ser ikke helt dissene i alle de kommentarene deres :)

Med frykt for å høres arrogant ut, trådene mine på 200-forumet er laget for å lede dere vekk fra jallaplast, harrydritt og stygge felger..

Si meg Volvo-gutter, hvordan er det å se verden i svart/hvitt? :) At man ikke liker eierne behøver ikke å bety at man ikke liker bilene.

Eirik

Du må lære deg og ikke dra alle under en kam. Jeg aner ikke hva du har imot volvo eiere men noe er det iallefall. Ikke alle kjører volvo fra 200serien med jallaplast. Men uansett hva man gjør med bilen sin så er det opptil hver enkelte person, alle har forskjellig smak. Men du tror vist alle må like det samme som deg og at alle volvo eiere er like personer med like biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du tror vist alle må like det samme som deg og at alle volvo eiere er like personer med like biler.

Før du prøver å analysere meg er det verdt å opplyse om at jeg faktisk ikke ser verden i svart og hvitt, jeg ser alle nyansene mellom og.

Gjør med bilen sin så er det opptil hver enkelte person, alle har forskjellig smak.

Ja, takk og pris for det. Og da er det vel ikke akkurat riktig å si at det er bedre med Volvo enn en Corolla fra '82? Kan du forresten begrunne utsagnet, hvorfor er Corolla så dårlig? Eller er du bare forutinntatt tro?

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før du prøver å analysere meg er det verdt å opplyse om at jeg faktisk ikke ser verden i svart og hvitt, jeg ser alle nyansene mellom og.

Ja, takk og pris for det. Og da er det vel ikke akkurat riktig å si at det er bedre med Volvo enn en Corolla fra '82? Kan du forresten begrunne utsagnet, hvorfor er Corolla så dårlig? Eller er du bare forutinntatt tro?

Eirik

Som sakt det er smak og behag og vis jeg velger en volvo ovenfår en toyota/corolla (som er en bil jeg misliker av mange grunner.) så er det mitt valg, Men det virker som om du tror alle volvo eiere døtter på jallaplast og stygge felger, noe ikke alle gjør. Det kan hende jeg har fått feil inntryk men det er iallefall det inntrykke du har gitt meg. Men for all del sitt gjerne der på stolen din du og si ting som at alle volvo eiere er duster osv. det sier jo sitt om deg.

Ellers noe som skjer på en nokså tam søndag?

jobb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke glem at "Eiriksmil" er sin egen lille "keyboard hero" og kunne neppe klart og skade en flue engang;)

Husvarm har han blitt også etter han fikk lappen:D Og slapp og komme på streetmeet med "L" i bakruta:D

Det stemmer, keyboard hero I am.

Syns jeg husker at du var på treff før du fikk lappen og, men ikke hadde baller til å kjøre med L på.. hehe

Eirik

Lenke til kommentar
Del på andre sider