Gå til innhold

Kosekroken (Offtopic tråden for Volvo)

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

helt enig. jul er kun mas syns nå jeg.. kan være koselig men med en gang det gave maset begynner da får jeg helt noia.. hvertfall ut og inn av parkeringshus på diverse senter hvor alle har like dårlig tid så ender det med non vanvittige køer også blir man forbanna og så er hele den ''slapp av tiden'' helt blåst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja, hehe. var på gaveshopping idag. når man ser på folka der, så skulle man tro det var siste dagen på jorda. så travelt alle har det. og ikke minst alle køene i butikkene og i trafikken.

men nå har jeg alt gjort ferdig til jul. så nå skal jeg prøve å slappe av til etter jul. da skal det festes til dunken er tom:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hehe. var på gaveshopping idag. når man ser på folka der, så skulle man tro det var siste dagen på jorda. så travelt alle har det. og ikke minst alle køene i butikkene og i trafikken.

men nå har jeg alt gjort ferdig til jul. så nå skal jeg prøve å slappe av til etter jul. da skal det festes til dunken er tom:D

ja det er helt sjukt.

gjorde meg ferdig med juleshoppinga i dag jeg også, så nå er det avslapping helt frem til nyttårsaften.. da må man ta det helt ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gt ratt? er det merket på rattet eller?

har luisi ratt med luisi-nav til 240/140

gt ratt er nesten det samme ;) er sånn lite :P hehe.

Ja? bilde og pris?:)

Audi coupe gt 84:)Link:http://www.bilforumet.no/80-90-coupe-1987/204157-audi-coupe-gt.html

Audi coupe gt 84-ford sierra 3dørs(cossi:D)

Audi a4- http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/232543-audi-a4-b5.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen at folk tar penger for sånt.. det sku jeg visst.. hadde det i en bc bil jeg mista på bud i år jeg.. for meg spiller det ingen rolle åssen ratt jeg har så et bytte kunne gått ann.. får jeg tak i enda et så skal jeg si fra her jeg

Det spiller litt rolle for meg ja. vil ha mindre ratt pga utsende og at det er litt bedre å kjøre med ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider