Gå til innhold

Kosekroken (Offtopic tråden for Volvo)

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

men nå kjøper jeg kun biler som er FERDIG med veien for å si det sånn.. denne 740'n har sklidd sidelengs i autoværnet med hele siden på bilen så den er nok litt for stygg og litt for mye arbe for å ha på veien;)..

jeg er selv i mot å ødelegge fine biler så jeg skjønner hva du mener

Vet du hva! det var det jeg ville fram til :)

ødelegg bilene det "ikke er håp for"!

mange jeg kjenner driver med bilcross, og de vet ikke hva en god gammel volvo er verdt for oss volvofolk.

Det er bra du tar de "ferdige" bilen da :) da synes jeg du bare kan fortsette med det.. for jeg må jo inrømme at jeg har vært å sett på en del bilcross race selv :)

et bilde fra en gang jeg var å nytet et race,

dette syntes jeg var sund, siden det var en 242(sjelden)

Men.. jeg har ikke noe jeg skule sagt, siden jeg ikke vet historikken om denne bilen :)

IMG_4744.jpg

Jeg står ikke for skrivefeil, sideb jeg ikke er edru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja det er fort noen 200serier som blir rett og slett tatt livet av, mange som er fine karosser som kommer inn i sporten.. jeg starta forrige sesong med en 240 som ikke fantes rust på faktisk, men den bilen var jo ganske fillete i bakpartiet i fra forrige eier som kastet bilen sidelengs i autoværnet med vilje så den var ikke pen.. hehe. den vant jeg forøvrig mitt første løp med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd det ikke er flere som tar ansvar og bruker opp sånne som deg ;)

Ja folkens... Sugemotor eller turbo? 4/5/6/8 sylindre? Hva foretrekkes i en gammal 240?

Jeg kjører 240 med forkjøla rødblokk :)

hahahahahahahahahahahaha...

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider