Gå til innhold

Kosekroken (Offtopic tråden for Volvo)

Ranger emnet

turbotassen

Anbefalte innlegg

Gassmobilen er solgt, Amazonen står fortsatt og venter på bedre tider! Har en Fiat Brava på hånden som jeg skal bruke til bruksbil en stund, derfor Fiat-tråd selv om jeg sikkert blir ensom der ;)

Hvor lenge blir du fotgjenger?

Edit, hva skjedde med breddingen på den bilen, Temor? Går ut i fra at det er den samme?

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 555
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gassmobilen er solgt, Amazonen står fortsatt og venter på bedre tider! Har en Fiat Brava på hånden som jeg skal bruke til bruksbil en stund, derfor Fiat-tråd selv om jeg sikkert blir ensom der ;)

Hvor lenge blir du fotgjenger?

Edit, hva skjedde med breddingen på den bilen, Temor? Går ut i fra at det er den samme?

Har oppkjøring 28 nov.. Jeg er i full gang med å terrorisere kjørelæreren min igjen :D

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja.. Er en lang historie det der.. Tok mørkekjøringa mi egentlig i 2006, men papira ble aldri sendt inn til SVV av kjøreskolen.. I og med at jeg hadde oppkjøring på sommeren, så har jeg kjørt i god tro siden :D Dessuten er skolen konkurs nå, så kan ikke gjøre noe med det.. Slapp sperrefrist da, må bare ta mørkekjøring + noe obligatorisk siden jeg ikke har hatt førerkortet i 2 år ennå.

Hva kan en gjøre? Jeg driter i det, sender regningen til gamle daglig leder av kjøreskolen...

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Til alle volvo-guruer:

Hva er best trimprosjekt av 240? 2.1 turbo eller 2.8? Ser at begge har 155hk. Men er de like holdbare etc.?

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider