Gå til innhold

Prøvde å stikke av, politimann ble hengende etter på slep

Ranger emnet

speedy

Anbefalte innlegg

Originally posted by vagen

Synd han ikke ble dratt under bilen og kjørt over.

Ja fy, slemme mannen som gjorde jobben sin. Greit nok at politiet kan være leie mot oss unge bilførere, men det får da være måte på hat da! Hva har han gjort deg? Tenk hvis noen du kjente hadde blitt påkjørt av denne karen. Regner med at du ikke hadde vært like bråkjekk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Ja fy, slemme mannen som gjorde jobben sin. Greit nok at politiet kan være leie mot oss unge bilførere, men det får da være måte på hat da! Hva har han gjort deg? Tenk hvis noen du kjente hadde blitt påkjørt av denne karen. Regner med at du ikke hadde vært like bråkjekk da.

Har hatt kontakt med politiet flere ganger. Og en gjenganger med de, ALLTID, har vært den overlegene makt syke holdninga de har. skikkelig "jeg er så tøff at jeg tror det nesten ikke selv" holdning. Og det har vært flest ganger ikke-bil relatert, men også flere ganger blitt stoppet av de, med håp om å finne noe å bøtlegge meg for siden jeg har kjørt ikke-standard bil.

en virkelig høydare var når jeg ble kjørt i fange transport, og de 2 som kjørte meg lekte snill & slem snut. og når vi kom frem så sa han som hele tiden hadde vært "snill" at "hvis du bare forteller alt nå, så går alt bra."

men aller beste var hvor politiet var da en narkis stod å vifta med en pistol mot meg.. DA STOD DE 4 STYKKER, *MED VÅPEN*, BAK ETT HUS HJØRNE OG BARE SÅ PÅ! Var ikke noe makt syk holdning å spore hos de da lengre. Og, som om ikke å være helt udugelige holdt - så spurte de meg i retten hvorfor JEG ikke overbemannet narkisen. Flotte folk.

De er en makt syk gjeng som kan drite, dra, og brenne i helvete for min del. hoved oppgaven dems har blitt å plage helt vanlige A4 folk - for kriminelle tørr de ikke omgåes.

BRENN!!! BRENN!!! BRENN!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det at du har mått 10-15 folk blant flerefoldige tusen... betyr ikke at alle er slik.... (untatt politikere da men de stiller i en klasse for seg)

skjønner jo at du blir irritert av en sånn holdning, og det hadde jeg nok jeg også blitt, særlig med den episoden med nærkisen.

Noe annet er å dømme en gruppe, avhengig av enkeltpersoner du har møtt

men er enig, de sjåførene det virkelig burde slåes hardt ned på er de som kjører i påvirket tilstand, de står jo for over HALVPARTEN av alle dødsulykkene som skjer i Norge, det er gruppa si det. Og når ungdommer grisekjører og det går galt, går det i 90% av tilfellene utover dem og familien dems.

Nå får jeg sikkert et sinna svar, men det er jeg forberedt på. Er jo flere historier om folk som har truffet driiithyggelige pol10 menn/kvinner. Men det å forhåndsdømme en gruppe basert på et grunnlag av få personer, forhåndsdømming, det e fali det.

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du møter alle slags politifolk. Fra hyggelige, forstålige folk til idioter.

Slik du gjør ellers i samfunnet.

Alle i kassa på Rimi smiler ikke konstant og sier "værsågod" når de gir deg veklsepengene heller.

Og for alt jeg Vagen, så kan du være en idiot som gjør det naturlig for folk og ikke være hyggelige mot deg.

(Var ikke ment som et personangrep, men bare brukte ditt nick siden det var du som sa dette)

"Man skal være mot andre slik man vil at andre skal være mot deg" er en fin norm å ha i bakhodet.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

"Man skal være mot andre slik man vil at andre skal være mot deg" er en fin norm å ha i bakhodet.

Når man blir stoppet helt uprovosert av en politibil fullstappet med folk for syvende gang begynner dette ordtaket å miste litt av innholdet. Samtidig som de aldri klarer å oppklare noen bil- eller husinnbrudd og blind vold. De har ikke ressurser sier dem. Javel. De har tydeligvis ressurser til å ha 3 politibiler kjørende rundt på et lokalt tettsted her - minimum 6 stykker ( pluss de på kontoret )med 100%overtidsbetaling. Og på dette tettstedet skjer det aldri noe kriminelt...

Nei, Vagen har fanken meg rett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Når man blir stoppet helt uprovosert av en politibil fullstappet med folk for syvende gang begynner dette ordtaket å miste litt av innholdet. Samtidig som de aldri klarer å oppklare noen bil- eller husinnbrudd og blind vold. De har ikke ressurser sier dem. Javel. De har tydeligvis ressurser til å ha 3 politibiler kjørende rundt på et lokalt tettsted her - minimum 6 stykker ( pluss de på kontoret )med 100%overtidsbetaling. Og på dette tettstedet skjer det aldri noe kriminelt...

Ja, TRE politibiler på en plass. Det hørtes helt vanvittig ut!

Noen burde ringe media og tipse dem om saken. :rolleyes:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best å bli stoppet av damer. De oppfører seg som normale mennesker. Jeg kjørte bilen til en kamerat for et par år siden (da vi likte å provosere politiet) Vi sto i et lyskryss og ga bånn gass uten "burning" og litt nede i veien kommer blålysene på. Da kom det en dame frem til bilen og ville se vognkort og førerkort. Da hun fikk det sa hun at jeg kjørte "friskt" ut av krysset. Da sa jeg at jeg ga gass opp til 50 og at jeg ikke gjorde ulovlig. Andre gang jeg ble stoppet av en dame hadde jeg ikke skiltet på fangeren pga at jeg hadde tatt på cossiefangeren og ville ikke lage i den. Da jeg tok frem skiltet som lå i vinduet sa hun at alt var i orden.

Når man blir stoppet av menn skal de vise hvem som er sjef og er frekk i kjeften. Hvis du svarer igjen må du ikke si for mye for da blir du stående lenge mens de sjekker bilen din. Det var en som sa at jeg måtte ha respekt for politiet. Da sa jeg at jeg hadde respekt for politiet, men ikke for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Dem var fire biler i nabolaget mitt for ikke så lenge siden. Kan også nevne at vi er 5000 innbyggere i kommunen her og jeg bor på stikk motsatt side av hvor grensen går. På "ikke så tettstedet" hvor jeg bor så er vi vel en 2-300 stk?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Dem var fire biler i nabolaget mitt for ikke så lenge siden. Kan også nevne at vi er 5000 innbyggere i kommunen her og jeg bor på stikk motsatt side av hvor grensen går. På "ikke så tettstedet" hvor jeg bor så er vi vel en 2-300 stk?

De vet hvor du bor .. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt klart for at politiet skal ta fylle kjørere, og andre "farlige element". Problemet er jo bare at de har ingen fokus på det. mest viktig er det å finne en eller annen stakkars ungdom som har jobbet seg i hjel for å pynte litt på bilen sin, for å prøve å finne flest mulige ting å bøtelegge han for. og samtidig vise hvor tøffe og harde de er mens de gjør det.

Hvis de kan begynne å være litt til nytte, istedenfor bare plage folk om helt idiotiske ting som bil belte bruk, og syte om at du har montert noen lykte lister (som er TUV godkjent) så kanskje en kunne fått en litt bedre holdning til politiet.

Men prioriteringen av midler de får går mot å ta en og annen som kjører 100-110 på motorveien, og andre fille ting. og, såklart, mercedes som politi bil - det MÅ de bare ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by funkes

Du møter alle slags politifolk. Fra hyggelige, forstålige folk til idioter.

Slik du gjør ellers i samfunnet.

Alle i kassa på Rimi smiler ikke konstant og sier "værsågod" når de gir deg veklsepengene heller.

Og for alt jeg Vagen, så kan du være en idiot som gjør det naturlig for folk og ikke være hyggelige mot deg.

(Var ikke ment som et personangrep, men bare brukte ditt nick siden det var du som sa dette)

Politiet har alltid hatt en makt gal arrogant holdning hver gang jeg har møtt dem. og det er fra 1 sekund. så de har ikke hatt noen mulighet til å få gjort seg opp en mening om meg - så den teorien din synker nok desverre :)

UP har irritert meg nok, så de har jeg begynt å plage så mye jeg kan. har blitt stoppet noen ganger, og det har ALLTID *KUN* vært fordi jeg har kjørt en stylet bil - og de har vært på jakt etter noe som de kan bøtelegge meg for eller lignende. Så alltid, når jeg blir stoppet av UP, kaster jeg meg hissig ut bilen med ene hånda bak ryggen (som om jeg gjemmer noe) og går dritfort og hissig mot dem mens jeg slenger ut så surt jeg bare kan "hva er det nå da?!?". De SKIKKELIG liker det IKKE :)

Og, ja, jeg VET at når jeg gjør sånn så hjelper det ikke på holdningen dems. Men så er det ikke de gangene jeg har plaget de først jeg tenker på heller. så stfu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe smart å prøve å "holde" igjen en bil:rolleyes:

Allrigth, rimelig dumt å prøve å stikke av når du allerede er blitt stoppa ja

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider