Beamer Screamer Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Ikke overraskende skal bøtene for trafikkforeseelser bli enda høyere til neste år. Satsene finner dere her: http://odin.dep.no/sd/norsk/aktuelt/pressem/028001-070156/index-dok000-b-n-a.html Til opplysning ligger de norske satsene ca 10 ganger over de tyske allerede, og det er faktisk sant. En prisforskjell på 2 ganger er helt ekstremt, 10 ganger er bare latterlig. Har selv blitt bøtelagt i Tyskland 2 ganger, en gang for å ha stått parkert etter at tiden hadde gått ut = 5 euro (500 kroner i Norge). En annen gang kjørte jeg i 75 i 50-sonen = 60 DM (30 euro) (4000 kroner i Norge) Hva har vi gjort for å fortjene dette? Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Beamer Screamer Hva har vi gjort for å fortjene dette? Kjøpt bil for egne penger .. jaja .. kan være bankens da, men de må også betales tilbake :) Heia norge!angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Kan noen være så snill å skyte meg:mad: :mad: :mad: Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robhaugen Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by EvenS Kan noen være så snill å skyte meg:mad: :mad: :mad: Klart jeg kan... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Beamer Screamer Ikke overraskende skal bøtene for trafikkforeseelser bli enda høyere til neste år. Satsene finner dere her: http://odin.dep.no/sd/norsk/aktuelt/pressem/028001-070156/index-dok000-b-n-a.html . Har selv blitt bøtelagt i Tyskland 2 ganger, en gang for å ha stått parkert etter at tiden hadde gått ut = 5 euro (500 kroner i Norge). den er på 300 kroner ;) Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 biler er hele norges melkeku... Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by pumpedyse biler er hele norges melkeku... Det er 100% korrekt. Vi, bilfolket, har seff ikke protester tidligere når de gjorde dette, så derfor er vi der vi er idag. Politikerne har jo sett at vi blindt har godtatt økninger og flere økninger, så hvis vi klager nå, vil de bare si "men dere klagde jo ikke før, så da er det jo ikke nødvendig å sette ned satsene"? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 politikere vet at bil er en nødvendighet, så derfor skviser dem alt dem ut av det. snart er det en luksus å ha bil. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 syjt land. men gjelder denne Overtredelse av vegtrafikklovens bestemmelser om forbud mot bruk av elektronisk utstyr i motorvogn som kan forstyrre føreren (for eksempel håndholdt mobiltelefon): ved eg feks ser på dvd men eg kjører ? knoter med anlegget osv ? greit å vite Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Macgyver syjt land. men gjelder denne ved eg feks ser på dvd men eg kjører ? knoter med anlegget osv ? greit å vite det er faktis ikke lov å se på dvd mens man kjører...spurte på biltilsynet og hos politiet..eneste gangen det er "ok" er om du har med deg passasjerer...Men har kjørt rundt med dvd`en på og blitt stoppet i kontroll men de sa ingenting..hmmm.. Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vakuum Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by Beamer Screamer Har selv blitt bøtelagt i Tyskland 2 ganger, en gang for å ha stått parkert etter at tiden hadde gått ut = 5 euro (500 kroner i Norge). En annen gang kjørte jeg i 75 i 50-sonen = 60 DM (30 euro) (4000 kroner i Norge) 1 euro er "ca" 10kr ikke 100.. Tipper du mente 50 kr og 400 kr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Desember 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 500 kr og 4000 er de norske prisene, bare for å sammenligne Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Det er faktisk så ille at jeg vurderer å begynne å holde 60 i 60-sonen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Originally posted by EvenS Kan noen være så snill å skyte meg:mad: :mad: :mad: Det blir ikke billig. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by EvenS Kan noen være så snill å skyte meg:mad: :mad: :mad: om jeg får bilen din så kan jeg gjøre det..hehe men er halt enig i hva somblir sagt her azza.. bilfolket er statens største intekts kilde.. og til deg som sa at det snart er en luxus.. feil.. det er allerede det.. er jo bare de med mest penger som har råd tilå kjøpe biler som er nyere enn 1990 (greit..satt litt på spissen men..) men problemet er jo oxo det at vi kan ikke klage.. for vi har mere å tape på å klage enn å ikke klage.. og hva skal vi gjøre?? sette opp en bil streik.. trukke det gitt.. folk flest vil heller bruke bilen sin enn å la den stå azza!! jeg tar ikke frivillig bussen for å la bilen stå under en sånn type streik.. men om noen her har planer om å stoppe e18 for et par dagers tid..hehe..da er jeg med.. :) samt å sende in mail bomber til div politikere.. er med på mye rart.. men lar ikke bilen stå til fordel for buss nei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg