Gå til innhold

Politiet avskiltet Pelle Politibil

Ranger emnet

kodvaag

Anbefalte innlegg

No offence for de som måtte være, eller er nært knyttet til en i Politiet, men er ett av kravene for å komme inn på politihøyskolen: "Wankers only!"? For sånn følest det noen ganger!

Politiet har ikke noe de skulle ha sagt, bortsett fra sirenene. Men fortsatt, hvilken idiot vil avskilte Pelle?!

Snart blir man vel avskilta for å ha 1000-metringer, fordi politiet har slike på bilene sine, og da ligner det for mye...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No offence for de som måtte være, eller er nært knyttet til en i Politiet, men er ett av kravene for å komme inn på politihøyskolen: "Wankers only!"? For sånn følest det noen ganger!

Politiet har ikke noe de skulle ha sagt, bortsett fra sirenene. Men fortsatt, hvilken idiot vil avskilte Pelle?!

Snart blir man vel avskilta for å ha 1000-metringer, fordi politiet har slike på bilene sine, og da ligner det for mye...

Å helvete. Blir avskiltet med en gang de ser meg da :D Må vel kanskje ta vekk den ekstra antennen min og.. Og blålysene.. :(

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke klag så på politiet da. De utfører jobben sin på beste måte utfra de forutsetninger og ressurser de har...

De er jo stadig i media og klager over at de har en livsfarlig jobb, ingen til å gjøre jobben, og for lite i lønn.

Så at de fikk en stakkars politimann til å utføre dette livsfarlige oppdraget syntes jeg de skal ha en stor takk for

Hverdagen blir tross alt mye tryggere for Ola Nordmann etter at bobla ikke lenger er på veien

Burde resultere i en kraftig lønnsøkning for hverdagshelten som utførte oppdraget. I tilegg til sin egen bragd ordnet han jo jobb et par timer til en jurist også.

I D I O T E R !!

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de blir begeistret over rosa lilla og grønn kamo lakk i signalfarger jeg`? får håpe det...

Sjåføren hannes heiter onkel rikkart! :D

Jeg tror faktisk jeg hadde begynt å le om noen tok skilta mine med en sånn grunn :P politibilene har ikke sett ut som det der siden olsenbanden ble spillt inn jo!

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg finner sinnsykt ironisk, er at den ekte Pelle står utenfor politihuset i Bodø, MED SKILT!

Og såvidt meg bekjent er ikke det noe utrykkningskjøretøy eller annet tjenestekjøretøy.

Herregud så latterlig, greit nok at det bare er en kopi, men hvem i sitt rette sinn ser "Pelle Politibil" og tenker SHIT LASERKONTROLL for så og svinge i grøfta.

De fleste smiler jo når de ser pelle. Og den ligner ikke på en politibil! Kanskje på 70 tallet da de VAR svarte og hvite, men når "Idioti" BMWen fikk beholde skilta, så må jo for helvette denne også gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke fargekombinasjonen på de gamle politibilene motsatt??

Hvit bil med svarte skjermer? Eller er det jeg som tuller med hodet mitt nå?! (igjen)

Husker forøvrig en kompis av meg hadde en gang ei boble som var lakkert stikk motsatt av det politiets biler var, mener den var lik den på¨bildet.. Bare at det sto TYV på siden med hvit skrift da.. :D Han fikk heller ikke kjøre særlig mye i fred med den.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken hadde blitt en god KLM sketsj..

Denne er også litt spesiell;

STOPP1.jpg

Herregud.. Han derre har jo prøveskilter i tilegg da.. skjønner faen ikke hva snuten tenker med! Blir vl stoppa med Opeln md s4 motoren som nå er godkjent.. det landet her er så håpløst at det er helt jææævlig! Burde heller bry seg om utleninga som BURDE vært ute av dette landet, og konsentrert seg litt på den sia der, i steden for og stoppe folk uten en jævla grunn! :(

- Bmw E36 320i Coupe Vanos m-tech SOLGT

- Bmw E30 325i / m3/m5 prosjekt

- Audi A4 1.8

- VW Passat 1.8 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider