Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hvor finner jeg vinterdekk i dim. rundt 2xx/35-20"?:) Er det mulig å få tak i slikt i det hele tatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Q Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hvor finner jeg vinterdekk i dim. rundt 2xx/35-20"?:)Er det mulig å få tak i slikt i det hele tatt? Hør hos e18 motorsenter, shariff osv. Men du kan jo like gjerne setta på sommerdekk, for det blirr helt jævlig å kjøre med:) Siter My mom always told me life was like a box of chocolates.... you never know what you get Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Tror ikke det er noe særlig å kjøre med om vintern jeg heller nei. :P Har du Quattro da? Og for ikke å tenke på prisen pr. dekk. OG det blir jo ikke noe gøy å sette på sommerdekk igjen heller når du har så fine vinterdekk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hør hos e18 motorsenter, shariff osv.Men du kan jo like gjerne setta på sommerdekk, for det blirr helt jævlig å kjøre med:) Ok, takker:) Fant noe hos www.nordendack.no , men tror kanskje at 255 blir litt for bredt:) Kjører på 225/35-20" nå på sommerdekk, men jeg tenkte å bruke disse felgene til vinterfelger og kjøpe meg nye 20" felger til sommeren:) Mister selvsagt komfort, men oppmerksomheten veier opp for dette!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Tror ikke det er noe særlig å kjøre med om vintern jeg heller nei. :P Har du Quattro da?Og for ikke å tenke på prisen pr. dekk. OG det blir jo ikke noe gøy å sette på sommerdekk igjen heller når du har så fine vinterdekk :D Nei, har ikke quattro, men vintern i Bergen er ikke akkurat noe å være redd for, så anser ikke det som et problem:) Må bare ha vinterdekk på for å glede politi og biltilsynet:) Nye 9x20" sommerfelger med kant kommer på til sommeren:) Valsing er planlagt innenfor 2 uker;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredd4d Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 nokian har 20" vinterdekk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 nokian har 20" vinterdekk Men bare til SUV tror jeg..:( Finner ikke noe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 255/35R20" http://www.nokiantyres.no/dekk-no?id=10924176&group=1.01&name=Nokian+Hakkapeliitta+R Den dimensjonen får du også på hakkapelita 5 om du har lyst på pigg dekk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hør hos e18 motorsenter, shariff osv.Men du kan jo like gjerne setta på sommerdekk, for det blirr helt jævlig å kjøre med:) 20" på A3 er vel jævlig å kjøre med uansett.. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 255/35R20"http://www.nokiantyres.no/dekk-no?id=10924176&group=1.01&name=Nokian+Hakkapeliitta+R Den dimensjonen får du også på hakkapelita 5 om du har lyst på pigg dekk.. Takker!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 20" på A3 er vel jævlig å kjøre med uansett.. Er ikke så mye komfort, men komfort ga jeg slipp på da jeg bestemte meg for Sline!:) Bilen er ganske stiv fra før av, så jeg bestemte meg bare for å "ta den helt ut"..:D Men som en fyr sa til meg en gang jeg kommenterte noe av det samme: Tåler du ikke sånt, begynner du å bli for gammel!:titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Er ikke så mye komfort, men komfort ga jeg slipp på da jeg bestemte meg for Sline!:) what? S-line har ikke noe MINDRE comfort enn en NON-S-line da. Heller tvert imot spør du meg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 what? S-line har ikke noe MINDRE comfort enn en NON-S-line da.Heller tvert imot spør du meg ;) Ok, jeg vet ikke hvordan det er med andre Audiutgaver, men jeg tenkte på A3..;) Når det gjelder A3, så er det tilfelle!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ok, jeg vet ikke hvordan det er med andre Audiutgaver, men jeg tenkte på A3..;) Når det gjelder A3, så er det tilfelle!:) S-line dårligere comfort enn Non-s-line? Det kan da umulig stemme.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettet bruker Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 S-line dårligere comfort enn Non-s-line? Det kan da umulig stemme.. :P Før jeg kjøpte denne bilen leste jeg nøye på nettet angående nettopp dette med comfort, kjøreegenskaper osv, og da leste jeg at hvis man er ute etter mest mulig comfort for pengene bør man styre unna Sline-utgavene!;) Klipper her ut ei setning av en A3 test fra dinside motor: "Fjæringskomforten lider litt tap på grunn av alt sportsutstyret, med dette er veldig morsomt å kjøre med." Testbilen var en Sline!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg