Gå til innhold

Mitt nye glis :) Audi S6

Ranger emnet

twogees

Anbefalte innlegg

Pettersen har en tendens til å prise biler så du får det du betaler for. Så hvis den er høyt priset så er det sikkert ett bra eksemplar også. Men må som du sier også huske at dette er ett firma. Og butikker har ALLTID høyere pris på biler enn det private har. Men i gjenngjeld får du jo med

tyskinportert med garanti fra Pettersen autoinport

Så vil si du har gjort ett gjennomsnitlig kjøp jeg. Ikke betalt for mye og ikke for lite.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Betyr den garantien at det er bruktbilgaranti for et år?

At den har gjennomført 120kmservice er jo besparende på et vis. Betalte selv godt over 30tusen (i Sverige..Hadde sikkert kostet opp mot dobbelte på Møller) for standard 120kmservice/byttinger.

Og så var bremsene slitt en måned etterpå,..men det var jo nesten gratis i forhold.

Jeg syns du har fått grei bil for pengene..Når man tenker på hva slags bil det er.

Har du CD-skifter bak og navigasjon?

Blir spennende å se hva du bruker på mila. Hva står den på nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en bruktbilgaranti ja. hvor lenge den er på det vet jeg ikke :) har ikke sjekket.

Den er jo en fantastisk bil, også er det jo litt greit at alt er i orden... hele uslitte seter osv.

Den har cd skifter og navi pluss. 2008 kart for skandinavia. og sub.

bruker 1,56 på mila i snitt på kjøring i oslo. 1,23 på langkjøring (oslo-hamar) 1,9 ved hard kjøring.

Mb 190E, jakter på AMG motor :)

Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir etter smak og behag!

Faller ikke meg i smak, men det er min mening:)

Grattis me feet bil:)

Takk takk :)

Jeg tenkte at det hadde vært fett med helt svart bil svarte felger, svarte lister, svart grill :) og da hadde på en måte de lyktene vært prikken over i'en.

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... hva tror dere om å montere disse???

http://streetdesign.no/?go=produkt&id=30602

NEEEEI!

Du har fått deg så sinnsykt feet bil så jeg synes det blir totalt feil å sette på noe sånne jalla lykter.

Skal du først begyne med sånt så kjøp deg heller noen orginale lykter fra nyere modeller å sett på.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEEEEI!

Du har fått deg så sinnsykt feet bil så jeg synes det blir totalt feil å sette på noe sånne jalla lykter.

Skal du først begyne med sånt så kjøp deg heller noen orginale lykter fra nyere modeller å sett på.

ja, du har vel rett :) lurer på hvor nytt man kan sette på jeg. regner med at de nyeste lyktene ikke passer :(

Audi S6 4.2 2001.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke kjøp de lyktene! Det er det mest Jalla jeg ser, skal du ha noe må du kjøpe noe skikkelig.. Vær så snill å ikke ødelegg S6en med slike lykter.:(

Da ville jeg heller som Al3x sier kjøpt film på Lamin-x.com! Du skal ha Gunsmoke.

Jeg kjører med "tint" på front lyktene fra Lamin og er veldig fornøyd!;)

De nye passer nok ike, tror du må kappe å skjære til da.. bla panser..?

- Volvo V40 T3 Summum 2013

- Volvo V60 Summum 2012 Solgt

- VW Polo 1996 Solgt

- BMW 320i Coupé E92 2009 Solgt

X VW Touran 2.0TDI 2006 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D takk takk. mangler bare å overbevise dama... hehe. hu er ikke så begeistra.

Kanskje en kur for snuppa di er å kommandere henne til å kjøre Yaris en hel uke..Gjerne litt fort så det føles skikkelig ille.

Og så tar dere en tur-retur til Gøteborg og ber henne kjøre ordentlig deilig bil.

:m'm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider