Gå til innhold

erfaringer med silkemotor???

Ranger emnet


Richardac

Anbefalte innlegg

Hei. Lurer på om det er noen som har noen erfaringer med silkemotor produktene? Tenker da fortrinsvis på motorbehandlinga og bensinrensen. Synes det virker litt for godt til å være sant at de produktene skal gjøre så godt som det reklameres med. Klarer de halvparten av det de lover er jeg fornøyd, men jeg tviler på det også.

 

Hører her jeg før jeg eventuellt gjør et kjøp jeg angrer på.

 

Her er link til produktene: http://www.silkemotor.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil naturligvis ikke slite deg helt ut med å lese tester og rapporter fra havle verden om disse produktene, men bare gi deg noen egnede eksempler på rapporter fra Laboratorier og fra Energi Effektiviserings Firma, som kan belyse litt av den omfattende mengden av dokumentasjonen

 

De fleste rapporter en på Engelsk og de inneholder tildels en del vanskelige faglige uttrykk som ikke lar seg forstå av "vanlige" mennesker som ikke arbeider innen dette miljø. Derfor tar vi her sikte på å vise rapporter fra praktiske tester som lar seg forstå av den vanlige forbruker.

 

Men nevner samtidig at vi har en mengde Laboratorie tester som viser inngående reduksjon av slitasje, mindre forbruk, mindre avleiringer, olje baser, mikro pitting, pin on disk med flere for å nevne noen. Disse rapportene vil sannsynligvis forvirre deg mer enn de vil opplyse deg og derfor ønsker vi bare å vise disse under veiledning slik at leseren faktisk forstår teknologien bak.

 

Om en av de som har "testet" gørra:

TRIBOLATOR I NORDEN AB

SNI, Huvud- och binäring

45400 - Handel med och service av motorcyklar inklusive reservdelar och tillbehör

 

Företagsform:

Aktiebolag

 

Ägarförhållande:

Privat, ej börsnoterat

 

Koncernförhållande:

Privat svenskt utan koncern

 

Omsättning:

1 000 - 499 000 (2007)

1 000 - 499 000 (2006)

1 000 - 499 000 (2005)

500 000 - 999 000 (2004)

 

 

Antal arbetsställen:

1

 

Hva tror du?

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Renseprodukter for både innsprøytningssystem, kjølesystem og oljesystem er greit å kjøre en gang iblant, men når leverandøren kommer med så useriøse utsagn om hva produkter yter gidder jeg ikke prøve engang. Kjemi kan ikke oppheve fysiske lover (enda)

'00 Mercedes ML konebil

'98 Mercedes C220 arbeidsbil

'94 Fiat Coupe 16V morobil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes også dette virker litt for godt til å være sant. kanskje like greit med produkter fra biltema da eller???

 

Kjøp ei god syntetisk olje. Etter hva jeg kan se inneholder guffa til silkemotor i hovedsak et additiv som også finnes i vanlige oljer. Den største ulempen med slike motorbehandlingsguffer er etter mitt syn at de forrykker den nøye sammensatte balansen mellom additivene som oljeprodusenten trolig har brukt litt tid og penger på å få fram.

 

Hvis slike produkter hadde vært "god stemning",så hadde nok bil- og motorprodusenter benyttet og anbefalt disse. Det virker jo som en enkel måte å redusere både utslipp og forbruk på mener jeg...

__________________

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Organization Name..........: PEDERSEN TORBEN MARKETING

Organization Number........: 970378286

Post Address...............: Carl Bergersens vei 28

 

Falskt firmanavn, kan ikke norsk, selger drivstoffmagneter. Ingen grunn til å tro at det er noen god idé å handle derfra.

-07 Opel Astra stv

-10 Citroën C1

-06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt)

-95 Opel Omega Alkis edition (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår