lotusomega410 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Hvor kan jeg få kjøpt irmscher baklykter til omega-a? er gått ut av prod. men er interisert i og kjøpe brukt. Har ikke funnet noe på e-bay:angry: Er også interisert i original lotus omega grill!!! Takker på forhånd for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 fins ikke irmscher lykter til omega a!!!! Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 1, 2008 Rapporter Share Skrevet November 1, 2008 Det finnes det, Men må bare leite, titt innom OMC salgs forumet, der kan det dukke opp. men sjeldene baklamper helt klart. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 Jeg har faktisk 2 stk liggende.. danieljohans: hva er det her da? ;) Har de her liggende fortsatt. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet November 2, 2008 Rapporter Share Skrevet November 2, 2008 jeg har leita som faen men finner ingen:( mye skal du ha for dine Bambo??? Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Dine er vel sprukket og stygge håvard? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 jeg har leita som faen men finner ingen:( mye skal du ha for dine Bambo??? Skal ikke selge tror jeg. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Dine er vel sprukket og stygge håvard? Nei er ikke stygge, men den ene har en liten sprekk oppå. men den ser en ikke når lykta er montert. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 Er det muligt og få reparert? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 er sikkert ikke umulig det. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 fineste baklampene du får til omega a hvertfall Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 3, 2008 Rapporter Share Skrevet November 3, 2008 enig i det. Angrer litt på att jeg aldri gadd prøve de på svarte 3000. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotusomega410 Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg har faktisk 2 stk liggende.. danieljohans: hva er det her da? ;) Har de her liggende fortsatt. kan du sende bilder av lyktene? opel.power@live.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Du hadde rett Sæther, de var litt sprekt. den høyre hadde den her: men ellers fine. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 Var jo en kar på OMC-forumet som hadde lagt lykteglassene sine fra en gammal rekord i et bad med bremsevæske, fikk da fjernet alt som heter farge på lyktene. Mulig å gjøre det samme med Omega lykter eller er de farget på en annen måte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg