Gå til innhold

e21 318i =D sjer litt =) her

Ranger emnet

devil duck

Anbefalte innlegg

hei, jeg vurderer å kjøpre meg denne

DSC00308.jpg

DSC00309.jpg

jeg bynner bare med spørsmålene

1: er det mye arbeid å skifte til sekser ? mye elektrisk som må byttes ?

2: standar feil med disse gamle bilene ?(bortsett fra rust)

3: hvor kjøpe deler ? (orginal stil front lepper,senkesett å slikt)

4: noen som har bilder av pene orginal stil e21'er?

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel jobb å bytte til 6'er ja.. Må bytte så å si hele ledningsnettet i bilen osv..

Standardfeil som jeg veit om, er el-feiler.. :)

tror jeg går for grenrør og kam da istede =D pusher kanskje 115 hk da :P perfekt på vinteren =P

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er nok det enkleste dersom du kun vil ha den som vinterbil.. :p

Hvorfor bmw forresten? Har ikke du en 240? :b

jo jeg har en 240 å er skuffet over det =P ..

fordelene med denne ca 300kg lettere å like mye motor å coupe =D + denne er eu ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke veldig mye som kan gå galt på disse. Nødblinkbryteren er nesten uansett defekt da.. Og rust som du sier.

Skal du bruke den på vinteren så er det bra med 4er, for de er ikke så framtunge som 320/6 og 323i.

Men de er allikevel ganske lette på ræva, bare husk det :p

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke veldig mye som kan gå galt på disse. Nødblinkbryteren er nesten uansett defekt da.. Og rust som du sier.

Skal du bruke den på vinteren så er det bra med 4er, for de er ikke så framtunge som 320/6 og 323i.

Men de er allikevel ganske lette på ræva, bare husk det :p

nød blinkern funker :P har prøvekjørt den. den virker frisk å fin =) men er ett "sports" sete å ett orginalt (teit)

bilen var eu ok i fjor med null feil.

er det m10? motor? eller er det 10m det heter?

DSC00310.jpg

DSC00311.jpg

fin innfesting av bakfanger =S

DSC00312.jpg

rust =/ å krok ? wtf

DSC00313.jpg

DSC00315.jpg

bulkete forran under støtfanger =(

DSC00316.jpg

DSC00319.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M10B18 :)

Er ikke så veldig vanlig med 318i heller, så er nok ingen dum bil.

Men rustete var den :p hehe, det går seg vel til.

Deler får du kjøpt hos BMW, på http://www.koed.no , http://www.gsbildeler.no , http://www.schmiedmann.no :) Koed er det billigste.

jeg syns ikke den var SÅ rustete :P alt er overkommelig =) har løfte bukk vinkelsliper å sveiseapparat så d går fint =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare ett stort svensk problem

har ikke plass pga denne: http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1998014

ersj a mei en. jeg sverger att jeg alderig skal ha 240 da skal jeg få den kasta etter meg med full tank og start hjelp!

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ersj a mei en. jeg sverger att jeg alderig skal ha 240 da skal jeg få den kasta etter meg med full tank og start hjelp!

hehe .. var bare tengt som vinter bil .. men nå blir den kanskje bilcross bil =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider