Gooner87 Skrevet Oktober 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har nettopp fått hjelp av en kompis som har prøvd å sette inn disse lyktene http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6532 i sort farge i bilen min. Vi opplevde at vi ikke fikk koblet til bryteren for å stille lysene opp og ned. Hvilke konsekvenser har det? Kan jeg få problemer med eu-kontroll eller om jeg blir stoppet for kontroll. Går det an å få koblet den til den bryteren fordi ingen av oss hadde egentlig peiling, vi prøvde bare å sette koble ledingene slik dem var koblet før. Vi fikk alle lysene til å virke men var uheldig med bryteren for stille lysene. Håper noen kan hjelpe meg, bor i Oslo hvis noen kunne tenkt seg å hjelpe meg mot betaling. På forhånd tusen takk for hjelen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scorpio29 Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Så lenge du kan manuelt stille lysene om de skulle være feilstilt så skal nok det gå bra ang godkjenning. Mange biler som ikke har denne dashbord muligheten. Kan ikke se hvorfor det skal være ett problem. Siter Suzuki Baleno 1998 1,3L Mitsubishi Lancer 1995 1,8L Toyota Corolla 1994 2,0L Audi 80 1992 2,3L Ford Scorpio V6 1991 2,9L Plymouth Gran Fury 1983 5,2L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Oktober 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2008 Så lenge du får justert lysene skal bryteren ikke ha noen betydning. Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg