Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Råner'n hadde et lite treff på Rudskogen igår 25.10.08, og jeg tok turen for å knipse litt bilder. Slenger ut noen av de bedre...crappy lysforhold igår; overskyet, søt liten storm og antydning til regn. Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Se her ja Mats, bra bilder! Og fikk tilogmed bilder av Sierran! :) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Se her ja Mats, bra bilder! Og fikk tilogmed bilder av Sierran! :) Åjada! Har flere også, du skal få dem ;) Husker jeg tok bilder av dekket ditt? Tok noen av dekket til Vidar også, ble helt ballong siste runden i slakter'n: Regummiert FTW! Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Se der ja :P Synd jeg bare bruker opp halve dekket da :rolleyes: Må si Vidar også fikk brukt litt dekk :P Takk ;) Bra jeg ikke kjørte over deg når jeg snurra, ellers hadde jeg jo ikke fått noe bilder :op: Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Se der ja :P Synd jeg bare bruker opp halve dekket da :rolleyes: Må si Vidar også fikk brukt litt dekk :P Takk ;) Bra jeg ikke kjørte over deg når jeg snurra, ellers hadde jeg jo ikke fått noe bilder :op: Ja, har en del bilder av Vidar med snurr på høyre bak...tror jeg har flere med deg som røyklegger litt også... Hehe, har en del bilder fra snurringa, på det ene titter både du og broren din på meg...så merket jeg at Cossien ble større og større i søkeren på kameraet...så var det bare å flytte på seg da... ;P Ut etterpå, btw? ;P Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ja, har en del bilder av Vidar med snurr på høyre bak...tror jeg har flere med deg som røyklegger litt også... Hehe, har en del bilder fra snurringa, på det ene titter både du og broren din på meg...så merket jeg at Cossien ble større og større i søkeren på kameraet...så var det bare å flytte på seg da... ;P Ut etterpå, btw? ;P Ja, syns bilen til Vidar er kul! Må bare skaffe seg en liten sperre bak :P Hehe, så jo at du sto der, så var bare å holde gassen å lage litt røyk for deg :D Jaa, jeg får vel nesten dra ut en tur i kveld :) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ja, syns bilen til Vidar er kul! Må bare skaffe seg en liten sperre bak :P Hehe, så jo at du sto der, så var bare å holde gassen å lage litt røyk for deg :D Jaa, jeg får vel nesten dra ut en tur i kveld :) Hehe, ikke alle som kjører gammel Opel som har eget serviceteam, samband og fotograf ;D Kos at du ofrer dekk for meg, det liker vi :D Da sees vi nok ikveld ;) Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dorf Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hehe, ikke alle som kjører gammel Opel som har eget serviceteam, samband og fotograf ;D Kos at du ofrer dekk for meg, det liker vi :D Da sees vi nok ikveld ;) Må jo ofre dekk for Mossegjengen sin fotograf :D Det gjør vi nok da :) Prækæs ;) Siter 88 Ford sierra Cosworth (sommerbil) 99 Audi S4 (konebil) 95 Ford Scorpio Diesel (Brukstralle) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-vectra Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Ja, syns bilen til Vidar er kul! Må bare skaffe seg en liten sperre bak :P Hehe, så jo at du sto der, så var bare å holde gassen å lage litt røyk for deg :D Jaa, jeg får vel nesten dra ut en tur i kveld :) Har sperre liggene. fikk ikke ut fingeren så jeg fikk satt den på. Men neste gang jeg skal på banen må jeg ha sperre. lavere/stivere bil å mere motor... men var gøy å kjøre. å blir mere gøy hvis jeg får inn en let motor. Siter Vectra B 1.8 16v Ascona B 2.2i Ascona B 2.4i Ascona B 2.0s Ascona b 75 16V Vectra 2000 solgt Vectra 2.0i r.i.p Ascona C 1.6s r.i.p Ascona C 1.6s selges Ascona C GT 1.8i R.I.P Ascona C 1.6S R.I.P Ascona B 2.0i R.i.P Record 2.0S R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har sperre liggene. fikk ikke ut fingeren så jeg fikk satt den på. Men neste gang jeg skal på banen må jeg ha sperre. lavere/stivere bil å mere motor... men var gøy å kjøre. å blir mere gøy hvis jeg får inn en let motor. Hehey, sjefen sjøl jo :D Gleder meg til å se kjerra på bane neste gang! Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 råe bilder.. Lurer bare på om du fikk med noen av meg også? Bergunder rød s13? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 råe bilder.. Lurer bare på om du fikk med noen av meg også? Bergunder rød s13? RH-regga? Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastolsen Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Og kanskje meg?:P KH regga svart a4 Siter 1993 Audi S2 coupe 2000 Audi A4 1.9TDI sedan X 1990 Audi Coupe Quattro 20VT X 1998 Audi A4 1.8 TurboQuattroSport Sedan VRAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Og kanskje meg?:P KH regga svart a4 Dessverre :/ Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
team-vectra Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Hehey, sjefen sjøl jo :D Gleder meg til å se kjerra på bane neste gang! Halla. Fått sovet litt?? Gleder meg til å kjøre mer. Var gøy det. Se om jeg klarer å spare litt penger så det blir motor på meg :) Siter Vectra B 1.8 16v Ascona B 2.2i Ascona B 2.4i Ascona B 2.0s Ascona b 75 16V Vectra 2000 solgt Vectra 2.0i r.i.p Ascona C 1.6s r.i.p Ascona C 1.6s selges Ascona C GT 1.8i R.I.P Ascona C 1.6S R.I.P Ascona B 2.0i R.i.P Record 2.0S R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg