Pudding Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Grüm en :) Ferrari Enzo og Ferrari Enzo og F40 for å spice opp litt Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Urk, gi meg f40 :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 hehe det er da man virkelig ser hvor rå den ser ut når man ser den på gaten. Skulle ikke nektet hvis noen ville gi meg en F40 heller. Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 fy faen Enzo er rå ass! Ha i senga mi.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 fyyy faen det der gir meg frysninger! En ting er på bildet...men tenk deg hvis den passerer huset der du bor...lyden og hele opplevelsen. satan! Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Fyttirakkern å rå den svarte Enzo'n var!!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MotorManik Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 Var super deilig i svart da. Har bare sett den i rød før å da ser den ikke like vill ut.... Siter BMW 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 En Ferrari skal være rød! :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Integrale Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 jeg personlig liker nesten F40`en bedre. fyttihelvette for noen biler!! mmm :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cool Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 F40'n er mye penere Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Den kledde svart mye bedre enn rød iallfall... men jeg syns ikke de er SÅÅÅ fine. Men den så helt klart rå ut der den stod parkert! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drPhibes Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 bare så det er sagt: den heter enzo ferrari, ikke ferrari enzo... http://www.ferrari.it/cgi-bin/fworld.dll/ferrariworld/scripts/gt/production/cars_oggi_intro.jsp?title=ENZO&carIdx=1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 en Enzo med dobbel mocca taaakk... fy faen for en bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndySix Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 forresten... hvor kommer biltilsynet til å si at jeg skal feste nummerskiltet foran når jeg får skiltene til min Enzo? Panseret? :rolleyes: Kjøre uten og betale bøtene etterhvert som de kommer. :D Siter mvh Andy 2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs) www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ecko Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 Originally posted by Andy156 forresten... hvor kommer biltilsynet til å si at jeg skal feste nummerskiltet foran når jeg får skiltene til min Enzo? den bilen er ikke lagd for å ha skilter foran:cool: Siter Sierra-> FuckedOnRaceDay MR 2 '86-> Solgt Celica 87-> Ribba -> Spiker Charade-> Solgt tilbake Citröen ZX -> borte Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg