Gå til innhold

Bilde, Fellali Enzo

Ranger emnet


Pudding

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Andy156

forresten... hvor kommer biltilsynet til å si at jeg skal feste nummerskiltet foran når jeg får skiltene til min Enzo?

 

Panseret? :rolleyes:

 

Kjøre uten og betale bøtene etterhvert som de kommer. :D

 

Heng det i speilet i frontruta.. :P

 

Når jeg var på ferie i sommer, så jeg faktisk en bmw e30 som hadde skiltet i frontruta, pga manglende fangere.. (ja.. dem hadde tatt av fangerene).. :P

-rolfi

xbox gamertag: rolfii

-BMW E28 528i

-BMW E21 320/6

-BMW E32 750i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

En Ferrari skal være rød! :)

Helt frem til nå....

"I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off."

Joan Rivers

 

"I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife."

Ilie Nastase

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Synd de fleste bilene enten bare blir stående i en garasje eller kjørt fra et svært hus i Beverly Hills til frisøren eller til filmstudioet.

 

Nåja, de gangene jeg har sett Diablo, Countach, og diverse fellali i utlandet så har de ikke akkurat kjørt pent :D

 

 

Han fyren med Countach som var i spania gikk ut av bilen med motoren i gang og døra oppe, midt i en by med masse folk, han var vell borte i 5min++ før han kom tilbake med ei deilig dame og kjørte vekk. Tror ikke han var helt frisk som gjorde det der :D fikk lyst å stjele den selv jo..

To change is easy, to improve is hard.

Mitt galleri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by triggerhappy

Synd de fleste bilene enten bare blir stående i en garasje eller kjørt fra et svært hus i Beverly Hills til frisøren eller til filmstudioet.

 

Ferrari selger ikke de bilene til hvem som helst, man må vel eie et par tre Ferrarier fra før og man må være bilinteressert.

 

Med andre ord er ikke dette noe for Britney Spears og gjengen.

 

Edit: Tror jeg også har hørt at dersom kjøperne ikke behandler bilen rett, eller tar godt vare på den så har Ferrari fabrikken lov til å gi dem bøter.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den enzoen var utrolig sexy i svart !!!

DEILIG !!

F40 er ikke noe uting det heller, men fy faen den enzoen !!

:dude:jerkoff thumpsup

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Evjen

 

Ferrari selger ikke de bilene til hvem som helst, man må vel eie et par tre Ferrarier fra før og man må være bilinteressert.

 

Med andre ord er ikke dette noe for Britney Spears og gjengen.

 

Edit: Tror jeg også har hørt at dersom kjøperne ikke behandler bilen rett, eller tar godt vare på den så har Ferrari fabrikken lov til å gi dem bøter.

 

det er ikke noe problem å få tak i en enzo (gitt at du har 800-850.000€ tilgjengelig) - det fins flere butikker som ikke følger ferraris halvfascistiske regler...

 

da er bare spørsmålet: hvorfor kjøpe en enzo når du kan få to stk. zonda c12s for samme prisen? eller en mclaren f1 for "bare" 300.000€ mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår