jumbo Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 velger å legge posten i drifting, ettersom det sikkert er her den vil komme best til nytte ;) ubekreftede rykter vil ha det til at Toyotas legendariske HACHIROKU (AE86) vil komme i ny versjon, RWD, basert på IS300 med 2.4L rekkefirer fra camry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 :D rått!!! men den kommer jo HELT sikkert ikke til norge da:rolleyes: :mad: Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Desember 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2003 noen har jo kalt Altessan for den nye hachi'... (lexus is 200 noe i norge?) men ohh rykter om en ny ordentlig ae86 høres utrolig grom ut Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2003 for meg ser det mer ut som Coupe utgaven av neste generasjons Lexus IS (finner fanma ikke bildet.. var tilogmed samme farge) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Rått ? Hmmmm, smaken er som baken ja..... Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 syns det blir for dumt når det eneste som minner om at det er en "Toyota Corolla Ae86 GT Twin Cam 1600 Apex Levin Sprinter Trueno hachiroku? fastback hardtop sprint" er listverket på siden. langt navn (måtte legge til litt ):D måtte editere og legge til et navn til, apex. Har jeg glemt noen? Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Originally posted by Hersker Hans syns det blir for dumt når det eneste som minner om at det er en "Toyota Corolla Ae86 GT Twin Cam 1600 Levin Sprinter Trueno hachiroku? fastback hardtop sprint" er listverket på siden. langt navn (måtte legge til litt ):D Det er faktisk flere likhetstrekk. Bakenden har veldig mye til felles med den gamle. Det samme har den bakre sideruten og profilen på frontlyktene. Ikke noe problem å se hvilken bil det skal være i mine øyne :) Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 fortsatt ikke no vakker bil, men.. det var jo ikke orginalen heller da :D men blir sikkert "kul" bil blandt kjennere som tror de er småkonger ;) Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Den første Corollaen er ikke noe glansbilde akkurat, men jeg syns den har blitt litt tøffere i det siste liksom. Når jeg har blitt litt vant til den. Har ikke sett fronten og baken på concept saken enda. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 Syntes at det var en tøff bil jeg. (Skrevet opp på ønskelista allerede..) Men den virka litt høy bak. Se hvor langt det er fra bakdekket opp til taket, liksom. Flere som reagerte på det? Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlleellO Skrevet Desember 25, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2003 Selv om den skulle komme til Norge er det vel tvilsomt at så mange ville kjøpt den, med litt hester og 2.4l hadde det nok blitt gode avgifter... Siter "I'm a double bagger. Not only does my husband put a bag over my face when we're making love, but he also puts a bag over his head in case mine falls off." Joan Rivers "I haven't reported my missing credit card to the police because whoever stole it is spending less than my wife." Ilie Nastase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 Originally posted by svein Syntes at det var en tøff bil jeg. (Skrevet opp på ønskelista allerede..) Men den virka litt høy bak. Se hvor langt det er fra bakdekket opp til taket, liksom. Flere som reagerte på det? alle nye biler e jo sånn for tiden.. omtrent alle nye biler tar seg bedre ut som stasjonsvogner, for sedanene e jo nesten like høy bak.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 AE86 er opp-hypa.. det er en Corolla for søren! veldig sammenlignbar med en Ascona B for eksempel!. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 So? :) Vil myyyyye heller ha en Toyota :) Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Januar 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2004 Originally posted by FSR Det er faktisk flere likhetstrekk. Bakenden har veldig mye til felles med den gamle. Det samme har den bakre sideruten og profilen på frontlyktene. Ikke noe problem å se hvilken bil det skal være i mine øyne :) Ei heller er det et problem å se at det er en pynta IS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg