Hansen1989 Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 (endret) Tenkt og lage en liten oversikt over min bil da;) er en celica 1977 Lictback med 18R turbo motor og doble veber forgassere. Har hat demme bilen i 3 år nå, prosjekte stoppa opp litt når jeg fikk dama men nå er det i gang igjen;) Den er bredda med ca 50cm på begge sider både forran og bak, den er bygd ned 10cm foran, bak og på sidene.. Hele bilen blir gul med to sorte striper, interiøret etterhvert blir også gult og sort. Skal bygge inn et Focal og JLaudio annleg i biler etthvert som jeg får spart opp penger. Mer info om denne bilen kommer etthvert:). Endret Mars 1, 2009 av Hansen1989 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Tenkt og lage en liten oversikt over min bil da;)er en celica 1977 Lictback med RA28 turbo motor og doble veber forgassere. Har hat demme bilen i 3 år nå, prosjekte stoppa opp litt når jeg fikk dama men nå er det i gang igjen;) Den er bredda med ca 50cm på begge sider både forran og bak, den er bygd ned 10cm foran, bak og på sidene.. Hele bilen blir gul med to sorte striper, interiøret etterhvert blir også gult og sort. Skal bygge inn et Focal og JLaudio annleg i biler etthvert som jeg får spart opp penger. Mer info om denne bilen kommer etthvert:). Seriøst eller BS? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen1989 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen1989 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 dette er sergiøst;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Blir bra det, lurte bare på kombinasjonen turbo og doble webere! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen1989 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Bilder hvor jeg pusser de siste delene før lakering:) Og pusse bil er noe dritt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen1989 Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Noen bilder av motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexusrider Skrevet Oktober 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 Denna bli bra når den er ferdig:) Org interiør enn?? bortsett fra anlegget da... Siter 03 Lexus IS:) 97 Toy Hiace 4wd:) 72 Opel Diplomat V8:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen1989 Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2008 det er bare nye men gammle recaro stoler:P ellers er alt orginalt enda;) Skal bytte det ut ettersom jeg kommer meg videre i prosjektet. Resten av delene skal til lakering på onsdag, gleder meg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Skrevet Januar 11, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2009 Hvor langt er denne klassiker kommet? Ser ganske interessant ud med motorvalget! Siter Bare fordi man sigter mod stjernerne kan man godt ligge sig på jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen1989 Skrevet Januar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Har nå lakert resten av delene og mottorommet på nytt:).. Men det var noen få riper som kom fram på skjermene når jeg fikk de tilbake fra lakkering, så jeg har pussa de ned på nytt og sparkla, så da er det bare og sende de på lakeringe igjen;)... Når jeg blir fornød med det, blirdet og bytte bakakser til noe kraftigere.. Så må jeg bygge Gassvire, ikke så velldig lett men skal nok få det til på et vis:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Giovanni Skrevet Mars 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2009 fuck yeah, den blir rå!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roye Skrevet Mars 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2009 Er du klar over hvilken bil og deler du har der?? :omfg For det første ville jeg ha lagt ut tråden til "Prosjektforum". Det er mange som digger disse bilene og som hadde satt stor pris på å se den i et prosjekt-forum. For det andre vil jeg gjerne vite mere om bilen, er du klar over at det ikke er 18R men en mye mere ettertraktet og sjelden 18R-G du har der? Motor orginal til bilen? Hvilken girkasse, 5girs W50? Hvilken bakaksling? For det tredje, historie rundt bilen og prosjektet? Har noen gamle Toyota'er selv, så dette er moro lesning :D Siter - Opel Omega B 2,5l V6 Stv 1996 - Toyota CelicaSupra MA61 1986 - Toyota Celica GT RA40 1978 - Toyota Cressida RX60 1982 - Toyota Carina TA60 1982 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lermax Skrevet Mars 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2009 Fått prosjekt.. Blir morro å se mer stoff og bilder da!! :) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen1989 Skrevet Mars 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2010 Denne bilen er nå til salgs alle deler er lakerte, bilen er et prosjekt som må settes sammen, selges pga mangel på tid og tar plas.. For info og mere detaljer send en mail Kennethhansen3_9@hotmail.com Pris: 50000 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg